عملیات بهسازی بازار ماهی‌فروشان آبادان آغاز شد

خورنا: معاون اداری و مالی شهردار آبادان از آغاز عملیات بهسازی بازار ماهی‌فروشان آبادان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عبدالرضا دیدار در جلسه ظهر امروز شورای سلامت و امنیت مواد غذایی آبادان که در محل فرمانداری  این شهر برگزار شد اظهار کرد: از امروز مورخ ۲۰ تیرماه کار به سازی بازار ماهی‌فروشان آبادان آغاز و سقف این بازار برای تعویض تخریب شد.

وی ادامه داد: قرارداد پیمانکار این طرح برای تحویل بازار ۴۵ روزه است و پیش‌بینی می‌کنیم در این زمان کار به‌سازی بازار به پایان برسد.

معاون اداری و مالی شهرداری آبادان در خصوص اعتبار این پروژه گفت: بیش از ۱۵۰ میلیون تومان از محل درآمدهای شهرداری آبادان برای این پروژه تامین اعتبار شده است.

وی در رابطه با لوله گذاری فاضلاب ۱۱۷ دستگاه از منازل پتروشیمی آبادان اضافه کرد: از تاریخ ۲۴ تیر ماه کار لوله گذاری ۱۱۷ دستگاه از منازل پتروشیمی آبادان توسط شهرداری آغاز می‌شود.

دیدار ادامه داد: برآورد اعتبار این پروژه ۱۲۰ میلیون تومان از طرف کارشناسان مشخص شده که از محل درآمدهای شهرداری آبادان تامین می‌شود.

وی زمان لازم برای اتمام کار لوله گذاری ۱۱۷ دستگاه از منازل پتروشیمی را بیش از ۴۵ روز عنوان کرد و گفت: برای تسریع در پیشبرد این پروژه کار در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

دیدار در پایان افزود: شهرداری آبادان در نظر دارد از  ۲۵ تیر ماه طرح نظافت عمومی ماهانه محلات مختلف شهرستان آبادان را آغاز کند و برای این منظور شهرداری با همکاری شهروندان آبادانی این برنامه را از کوی کارگر آغاز می‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *