مسعود رضائیان گزینه جدی مدیر عاملی باشگاه نفت آبادان

خورنا: مسعود رضائیان مدیر عامل اسبق باشگاه فولاد خوزستان، گزینه جدی مدیر عاملی باشگاه نفت آبادان است.

یک منبع آگاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: مسعود رضائیان که در حال حاضر عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان است به عنوان یکی از گزینه‌های جدی مدیریت باشگاه ورزشی و فرهنگی صنعت نفت آبادان مطرح شده است.

بنا به این خبر بعد از استعفای روز گذشته علی حکمت مدیر عامل سابق باشگاه صنعت نفت آبادان، هیئت مدیره این باشگاه که در حال حاضر هر کدام در سفر هستند هماهنگی لازم برای معرفی رضائیان انجام داده‌اند.

این منبع مطلع که تمایلی به ذکر نامش نداشت گفت: یکی از مشکلات جدی رضائیان برای مدیر عاملی باشگاه نفت آبادان دارا بودن گرین کارت آمریکا است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت صحت این موضوع، امکان تأیید وی به این سمت به دلیل ممنوعیت مدیریت افراد با تابعیت چندگانه وجود ندارد.

بنا به اخبار رسیده در حال حاضر یکی از اعضای هیئت مدیره در سفر تفریحی کیش، و یکی دیگر نیز در کشور چین و همچنین مدیر عامل پالایشگاه آبادان در سفر زیارتی مشهد قرار دارند و معلوم نیست جلسه هیئت مدیره برای تعیین قطعی مدیر عامل باشگاه پرطرفدار صنعت نفت آبادان چه زمانی انجام خواهد گرفت.

در این حال برخی منابع نزدیک به باشگاه صنعت نفت آبادان، علی‌رضا خلیلی‌نیا و اصغر احمدی را نیز از جمله گزینه‌های احتمالی برای مدیر عاملی باشگاه ورزشی فرهنگی صنعت نفت آبادان هستند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ۲۹ ماه جاری در نخستین بازی خود در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *