در گفتگوی اختصاصی با خورنا:

نماینده شوشتر: استانی شدن انتخابات مجلس پل ارتباطی میان نظام و مردم را قطع می‌کند

خورنا نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس نهم با بیان اینکه افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به مردمی بودن آن است، ادامه داد: اجرای طرح مذکور موجب قطع ارتباط مردم و نظام می‌شود.

سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده شوشتر در مجلس در گفتگو با خبرنگار خورنا، اظهار داشت: نمایندگان مخالفت طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی اتفاق نظر دارند که این طرح باعث قطع شدن دسترسی مردم به مسئولان نظام و در واقع قطع پل ارتباطی میان مردم و نظام می‌شود.

در این نشست سید محمد سادات ابراهیمی در مخالفت با این طرح گفت: من جز طراحان این طرح بوده ام اما به دلیل تغییر بنیادی که در کمیسیون تخصصی بر روی این طرح انجام شد مخالف آن هستم.

وی همچنین افزود: با اجرای طرح استانی شدن انتخابات مجلس مردم شهرهای کوچک و محروم فراموش می‌شوند و جا برای افراد قدرتمند و ثروتمند و ورود پول‌های کثیف به این عرصه باز می‌شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس نهم با بیان اینکه افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به مردمی بودن آن است، ادامه داد: اجرای طرح مذکور موجب قطع ارتباط مردم و نظام می‌شود. از طرف دیگر در شرایط کنونی نیز نمایندگان مجلس موضوعات کلان و مهم کشور را دنبال می‌کنند.