صدرنشینی پتروشیمی در لیگ شطرنج خوزستان تا پایان دور چهارم

خورنا: عبدالامیر خطیب‌زاده، رییس هیات شطرنج استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان درخصوص این رقابت‌ها اظهارکرد: این مسابقات با وجود این‌که تنها ۱۱ تیم در آن شرکت کرده‌اند در سطح بالایی است و حضور دو استاد بین‌المللی، یک استاد فیده و ورزشکاران ریتینگ‌دار استان، کیفیت مسابقات را بالا برده است.

 وی افزود: اکنون نزدیک به ۲۷ ریتینگ‌دار در مسابقات حضور دارند در حالی که تاکنون این تعداد ریتینگ‌دار در مسابقات استان حضور نداشته‌اند.

 رییس هیات شطرنج استان ادامه‌داد: میدانِ رقابت برای ورزشکاران برجسته‌ی استان و ریتینگ‌داران در این مسابقات مهیا است تا آن‌ها به خوبی توانایی‌های خود را محک بزنند.

به گزارش ایسنا، این رقابت‌ها از  ۱۴ تا ۱۶ تیرماه با شرکت ۱۱ تیم از شهرستان‌های اهواز، آبادان، امیدیه، ایذه و ماهشهر در خانه‌ شطرنج اهواز به میزبانی شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

رقابت‌های لیگ شطرنج استان در هفت دور انجام می‌شود که تا پایان دور چهارم این رقابت‌ها تیم شرکت پتروشیمی بوعلی با ۱۳٫۵ امتیاز مقام اول را در اختیار دارد. همچنین تیم‌های شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب و مدرسه شطرنج پاییز به ترتیب با ۱۱٫۵ و ۱۰ امتیاز، جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

هفته‌ی دوم این رقابت‌ها بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.