سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی: باید اسکلت اصلی تیم را تغییر دهیم

خورنا: سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی با داشتن بیشترین نماینده در لیست سهمیه ها می گوید: با این شرایط پتروشیمی بیشتر از همه متضرر شده و باید اسکلت اصلی تیم را تغییر دهیم.

غلامحسین صفر نژادی در گفتگو با، تصریح کرد: ما هنوز هم در شوک سهمیه های اعلام شده فدراسیون هستیم چون تنها تیمی که در این میان متضرر شده پتروشیمی است حتی مهرامی ها هم اعلام کرده اند تمام بازیکن سهمیه ملی آنها قرارداد ۲ ساله داردند.

*تیم را به این شکل فدراسیون می بندد

وی ادامه داد: با نوع سهمیه بندی اعلام شده در واقع تیم را فدراسیون می بندد چون ما چند بازیکن سهمیه شده داریم که یا باید آن ها را اخراج کنیم و ۳ بازیکن جدید بگیریم یا این بازیکنان را نگه داشته و بازیکنان اضافی را کنار بگذاریم ضمن اینکه بازیکن دیگری هم جذب نکنیم.

وی ادامه داد: ما بیشتر از تمام تیم ها نماینده در لیست سهمیه الف داریم و با این شرایط باید اسکلت اصلی تیم را تغییر دهیم و به نوعی تیم جدیدی ببندیم در حالی که یک سرمایه گذار طبق داشته ها و برنامه ها هدفگذاری می کند هدف گذاری ما هم قهرمانی و حضور موفق در آسیا بود اما با این وضعیت باید اهداف خود را تغییر دهیم چون دیگر ابزاری نداریم.

*رای گیری از باشگاه ها اشتباه است

سرپرست پتروشیمی در مورد رای باشگاه ها اشاره کرد: ما از دوره غضنفری و آگین در راس فدراسیون بسکتبال ، در جلسات لیگ شرکت داشتیم در این جلسات نمایندگان باشگاه ها بر اساس منافع باشگاه مربوط رای می دهند با توجه به اینکه به جز ۳ تیم قدرتمند سایرین توانایی جذب ملی پوش را ندارند برای تمام نمایندگان تیم های دیگر سهیمه اعلام شدن تعداد بیشتری بازیکن ایده ال است چون با این شرایط  تعدادی بازیکن ملی پوش بیرون مانده و مجبور به توافق با تیم های بی بضاعت می شوند.

وی ادامه داد: این شکل رای دهی در تمام دوره ها بوده و مختص ریاست مشون نیست اما به نظرم از پایه اشتباه است و هیچ کس از آن نفعی نمی برد امیدوارم با درایت رئیس فدراسیون تعداد سهمیه ها باز هم کاهش پیدا کند و شرایطی برای تیمی مثل پتروشیمی با بیشترین تعداد سهمیه در نظر گرفته شود تا در آسیا نیز به مشکل بر نخوریم.

وی در مورد وضعیت کادر فنی تیم تاکید کرد: از مربیان مختلفی برنامه گرفته شده اما هنوز نظر نهایی را نداده اند و فعلا بحث اصلی هدفگذاری باشگاه برای سال بعد است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *