روستاهای شادگان ظرف مدت یک ماه ساماندهی شود

خورنا: فرماندار شادگان در بازدید از روستاهای این منطقه گفت: روستاهای شادگان ظرف مدت یک ماه توسط اداره آبفار و راه و ترابری شهرستان باید ساماندهی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی صبح امروز در بازدید از روستاهای آبشار، دهستان، نهر سلطان و نهر حنه واقع در شهرستان شادگان که با حضور مسئولان محلی انجام شد، اظهار کرد: ساکنان روستاها زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند و دارای مشکلات و کمبودهای زیادی هستند که باید با پیگیری و حمایت مسئولان در راستای برطرف کردن آنها اقدام کرد.

وی افزود: روستاهای آبشار، دهستان، نهر سلطان و نهر حنه واقع در این شهرستان نیز از نقصان‌هایی نظیر کمبود آب مصرفی رنج می‌برند که باید این مسئله با تعامل مضاعف آبفار شهرستان برطرف شود.

فرماندار شادگان اضافه کرد: این موضوع باید ظرف مدت یک‌ماه توسط اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان حل و روند اجرای کار آن به فرمانداری اطلاع داده شود.

وی با بیان اینکه روستاییان حکم ریشه‌ای شهرها را بر عهده دارند، گفت: توسعه شبکه برق و تعریض جاده این مناطق نیز از دیگر موضوعاتی است که باید توسط اداره راه و ترابری شهرستان در موعد مقرر یک ماهه انجام شود.

فیوضی همچنین عنوان کرد: در راستای رفع مشکلات موجود در شهر و روستاها باید با تمام توان دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر تعامل داشته باشند و تفرقه و سهل‌انگاری را کنار بگذارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *