۱۷۰ قاچاقچی مواد مخدر در خرمشهر دستگیر شده‌اند

خورنا: فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، ۱۷۰ قاچاقچی مواد مخدر در این منطقه دستگیر شده‌اند.

حسین عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال دو کیلو و ۴۴۲ گرم انواع مخدر در این منطقه توسط مأموران نیروی انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی بیشترین میزان مواد مخدر کشف شده از نوع مواد صنعتی روان گردان و تریاک عنوان کرد و افزود: در این مدت ۱۶۸ مورد عملیات انتظامی علیه این افراد انجام شده است و در این راستا ۱۷۰ نفر دستگیر شدند که ۲۸ نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر و ۱۴۲ نفر حمل کننده مواد مخدر بوده‌اند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: همچنین در این مدت ۱۲ طرح عملیاتی شامل پاکسازی مناطق آلوده به توزیع و فروش مواد مخدر، مانور اجرای طرح ذوالفقار یک و دو و سایر موارد در رابطه با توزیع و فروش مواد مخدر اجرا شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته با اجرای ۱۷۰ مورد عملیات انتظامی علیه توزیع کنندگان مواد مخدر، ۱۲۸ کیلو و ۷۴۲ گرم انواع مواد مخدر در خرمشهر کشف و ۶۲۶ نفر دستگیر شدند که از این تعداد ۵۰ نفر قاچاقچی، ۸۴ نفر خرده فروش و ۴۱۹ نفر حمل کننده مواد مخدر و ۷۳ نفر معتاد بوده‌اند.

عزیزی با اشاره به اینکه مأموران نیروی انتظامی خرمشهر در راستای برقراری ایجاد نظم و امنیت در شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نیستد، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در راستای ایجاد امنیت و نظم در منطقه و جلوگیری از تخلفات است.

وی همچنین عنوان کرد: از شهروندان می‌خواهیم با تعامل مضاعف، منطقه و محل زندگی خود را در پیشبرد اهداف متعالی امنیتی حمایت کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *