شایعه واتساپی شهرداری و پاسخ واتساپی عضو شورای اهواز

خورنا شایعه استقرار سازمان بازرسی در شهرداری اهواز بحث ها و واکنش های مختلفی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت. طبق آنچه که در این شبکه ها منتشر شده ، اولین جلسه مشترک هیات اعزامی سازمان بازرسی و شهردار و اعضای شورای شهر اهواز برای بررسی برخی گزارشات پیرامون تخلفات در شهرداری اهواز برگزار گردید.

در این جلسه غلامرضا سبزعلی و حسین حیدری با دفاع تمام قد از اقدامات سیدخلف موسوی منتقدان را بشدت مورد حمله قرار دادند و گزارشات منتشره در را جوسازی دانستند. انتشار این پیام ، واکنش یکی از اعضای شورا را در پی داشت.

در این زمینه حسین حیدری عضو شورای شهر ، این خبر را تکذیب کرد  و گفت که هیاتی از بازرسی در شهرداری مستقر نشد بلکه جلسه عادی هفتگی شورا بود که یکی از کارشناسان سازمان بازرسی جهت گزارشی از گزارشاتی که در سه چهار سال گذشته از شهرداری به آن سازمان رسیده به شورا ارائه داده و اعضا شورا از جمله بنده ضمن تاکید بر این نکته که سازمان بازرسی و سایر نهادهای نظارتی با افراد متخلف برخورد نمایند از زحمات و تلاش مجموعه کارکنان و مدیران شهرداری تقدیر و دفاع کردند و از افرادی که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی موجب تخریب شورا و تشویش اذهان عمومی نسبت به شورا می شوند انتقاد داشتند و از عملکرد شورا در مقابل تخریب آن دفاع کردیم و مسلئه خاصی هم نبود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • mehran ساخت برنامه اندروید وب سایت شما در کمترین زمان + سئو وب سایت + ثبت در گوگل و الکسا ۰۹۳۷۴۱۷۰۱۷۵ مهران ارجمند همچنین نمونه کارهای من در مایکت http://myket.ir/Applications/Related/com.mehranarjmand.news/%D8%AE%D8%A8%D9%80%D9%80%D9%80%D8%B1