فرماندار هندیجان: شوراهای اسلامی اقدامات فرهنگی را نیز پیگیری و اجرایی کنند

خورنا وهاب شیرعلی : احمد جعفری‌نسب ظهر امروز در جلسه تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستا که با حضور بهنام خضعلی بخشدار بخش مرکزی، امیرعلی توسلی معاون فرماندار، شهرداران شهر هندیجان و شهر زهره، دهیاران و اعضای شوراهای شهر هندیجان و شهر زهره، روستاهای بخش مرکزی و بخش چم خلف عیسی در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در واقع ما همه مشکلات که درباره شوراهاست را می‌دانیم و برای رفع این مشکلات باید امسال تلاش و جدیت بیشتری به خرج دهیم.
وی افزود: اگر هدف، رضایت خداوند و مردم باشد بسیاری از کارهای بزرگ را هم خودمان می‌توانیم انجام دهیم اما می‌توان با مشارکت مسئولان، مردم و دهیاران و شهرداران کارهای مطلوب‌تری انجام داد.
فرماندار هندیجان ادامه داد: نظام اسلامی ما یک نظام ارزشی، دینی و مشارکتی است و وقتی نظام دینی شد همه مردم در آن شرکت می‌کنند.
جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی و جامعه دینی، مردم هم کار می‌کنند و هم نظارت، و همه می‌دانیم که یک شهر و یا روستا زمانی موفق است که مشکلات آن شناسایی و ساماندهی شود.
وی با اشاره به مسئولیت بزرگ شوراها گفت: امروز شما به عنوان مسئول و اعضای شورا اگر می‌خواهید به راه خدا، انسانیت و اسلام برسید اولین مسیرتان مردم و جامعه هستند، اگر مردم و جامعه‌ای که ما در آن کار می‌کنیم از ما راضی باشند مطمئن باشید در رسیدن به هدف پیروز هستید.
فرماندار هندیجان تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی شوراها پیگیری مشکلات مردم است و خوشحال می‌شویم که کسی پیگیر مشکلات مردم باشد.
جعفری‌نسب بیان کرد: شوراها باید علاوه بر کارهای عمرانی، کارهای فرهنگی همچون مبارزه با بی‌سوادی، مبارزه با مواد مخدر و دیگر معضلات اجتماعی را نیز پیگیری کنند و چه بیشتر فعال باشند.
وی ادامه داد: در سال گذشته با توجه به اینکه اعتباری وجود نداشت، ولی کارهای خوبی انجام دادیم که امسال نیز درصدد هستیم برای روستاهای شهرستان چنین اقداماتی را اجرایی کنیم.
فرماندار هندیجان بیان کرد: در سال گذشته در برخی از روستاهای شهرستان دیدارهای مردمی برگزار کردیم که امسال نیز این روند ادامه داشته و مشکلات مردم را از نزدیک خواهیم دید.