تزریق ۲ دستگاه آمبولانس پلاک اروندی پیشرفته به شبکه بهداشت و درمان ماهشهر

خورنا با تلاشها و پیگیری های شبانه روزی سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر ، جناب آقای دکتر علیرضا قدری و برای رفاه حال همشهریان در جهت اعزام بیماران بدحال و تسریع انجام کارهای درمانی موفق به وارد کردن ۲ دستگاه آمبولانس پلاک اروندی پیشرفته و مجهز ( از لحاظ امکانات خدمات درمانی و داروهای موردنیاز ) شدند.

مجهز بودن سیستم آمبولانس ها و به روز بودن وسایل خدمات درمانی درون آنها باعث رضایتمندی کامل بیماران شده که این باعث خوشحالی شبکه بهداشت و درمان ماهشهر و این شروع خدمات رسانی بیشتر و بهتر خواهد بود.

خط مشی که سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان در رسیدن به موضوع سلامت همشهریان عزیز ترسیم نموده اند افق های جدیدی در مسأله بهداشت شهر و شهروند مطرح نموده است که نوید بخش تحول عظیم در سیستم بهداشت شهر و روستا خواهد داشت.

بیمارستانها، مراکز بهداشتی، خانه بهداشتی تابع این شبکه در طی تلاشها و همت والای سرپرست شبکه بهداشت و درمان جدید شاهد تحول سریع ورود و زودهنگام سلمات مردم فراهم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی جناب دکتر قدری اول اورژانس بیمارستان معرفی را از دست پزشکان کلاش بگیر تا خون مردم را نمکند بعد برو دنبال کارهای دیگر.ماهشهر
  • خوزستان دستت درد نکن انشلا روز به روز پیشرفتتر بشه بیمارستهای ماهشهر
  • خوزستان مبارک باشه انشلا روز به روز امکانت ماهشهر بهتر بشه
  • احمد خجالت بکشید. چرا واسه اطراف ماهشهر که توی این بودجه سهیم هستند فکری نمیکنید.