شهرداری ماهشهر توانست یک ظرفیت بزرگ را در استفاده از سواحل زیبای بندرماهشهر احیا کند

خورنا معاون فرمانداری شهرستان بندرماهشهر خطاب به برگزارکنندگان تور گردش دریایی و تور بندر وصنعتگردی بیان داشت:شما توانستید یک ظرفیت بزرگ را در استفاده از سواحل زیبای بندرماهشهر احیا کنید.

معاون فرمانداری شهرستان بندرماهشهر خطاب به برگزارکنندگان تور گردش دریایی و تور بندر وصنعتگردی بیان داشت:شما توانستید یک ظرفیت بزرگ را در استفاده از سواحل زیبای بندرماهشهر احیا کنید.

ایشان با تجلیل از دست اندرکاران برگزاری تور گردش دریایی که برای اولین بار در سطح منطقه اتفاق افتاد گفت ، تقدیر از کسانیکه بطور شبانه روز فعالیت کردند تا در فرصت کم باقی مانده به پایان سال و باحداقل امکانات این کار بزرگ و بی نظیر را به سرانجام برسانند و شادی و امید را به شهروندان عزیزومیهمانان نوروزی هدیه کنند باعث افتخار است .

وی با تشکر از فرماندار فرماندهی سپاه منطقه سوم دریایی ،شهردارواعضای شورای اسلامی شهر بخاطر اهتمام ویژه وجدیت در انجام این کار فوق العاده خطاب به شهردار گفت : از آنجائیکه ظرفیت های زیادی در این زمینه احیا شده انتظار بنده از شهرداری وشورای اسلامی شهراین است که از همین امروز بدنبال رفع معایب این اقدام پسندیده یعنی گردش دریایی با کشتی مسافربری باشند و درفرصت باقی مانده تا پایان سال نیز با برنامه ریزی تمهیدات لازم وزیرساخت های مورد نیاز را بااستفاده از پتانسیل های فراوان موجود درجهت راه اندازی اسکله شهرداری وایجاد تور گردش دریایی درسواحل زیبای بندرماهشهرفراهم آورند.

حاج سالم عبادی اظهارداشت ظرفیت های فراوانی درشهرستان هست که باید کشف واحیاء شود.ایشان با تشکرمجدد از شهردار وشورای اسلامی شهربخاطرفعالیت های گسترده در ستاد تسهیلات نوروزی خواستار اقدامات جدید و موثر در این راستا شد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *