فوتبال لیگ دسته سوم کشور: شهرداری ماهشهر درمرودشت شکست خورد/دربی خوزستانی ها برنده نداشت

یونس عبادی ؛ خورنا- تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در هفته هفدهم لیگ دسته سوم کشور مغلوب تیم پویندگان تلاش مرودشت شد.
به گزارش یونس عبادی خبرنگارورزشی خورنا عصرروزیکشنبه در ادامه رقابت های لیگ دسته سوم باشگاههای کشور تیم شهرداری ماهشهر که به مرودشت سفر کرده بود با نتیجه دو بر یک از تیم پویندگان مردوشت شکست خورد.

زردپوشان ماهشهری که از انگیزه بالایی برای برد و صعود به لیگ دسته دوم برخوردار بودند نتوانستند مقابل حریف ته جدولی خود امتیازی کسب کنند و سه امتیاز بازی را تقدیم حریف مرودشتی خود کردند.

باخت تیم شهرداری درحالی رقم خورد که با توجه به حساسیت مسابقات در هفته های پایانی و متوقف شدن تیمهای مدعی نماینده خوزستان می توانستد با برد خود را به بالاترین شانس صعود برساند.

شاگردان عزیزفریسات با این باخت با همان ۳۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماتدتد.هم اکنون آرمان کارا شیراز با ۳۴ امتیاز صدرنشین است و تیمهای برق شیراز با ۲۸ امتیاز، شهرداری اراک و استانداری کرمانشاه با ۲۷ امتیاز شانس صعود به  لیگ دسته دوم را دارا هستند.

گفتنی است هیچکدام از مسولان تیم شهرداری ماهشهر درمورد روند بازی و شکست تیمشان حاضر به پاسخگویی نبودند.

شهرداری ماهشهر در هفته هیجدهم رقابت های لیگ دسته سوم کشور روز دوشنبه ۱۴ اردبیهشت ماه جاری میزبان تیم نفتون مسجدسلیمان است

دربی خوزستانی ها برنده تداشت

جدال خوزستانی ها در لیگ دسته سوم کشور برنده نداشت.

درهمین چارچوب رقابتها تیمهای نفتون مسجدسلیمان و فرهنک رامهرمر در مسجدسلیمان  به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه تساوی پر گل دو بر دو بود.

دو تیم که با توجه به جایگاه خوددر جدول رده بندی به دنبال سه امتیاز بازی بودند با تقسیم امتیازات به اهداف خود نرسیدند تا کماکان برای ماندن در لیگ دسته سوم بر تلاش خود بیفزایند..نفتون با ۲۰ امتیار و فرهنگ با ۱۹ امتیاز تا پایان هفته هفدهم در مکان هشتم و نهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ذره بين ماهشهري فقط باید تاسف خورد به کسانی که موقع باخت پنهان میشوند و وقتی میبرند سینه سپرمیکنند......این همه پول بیت المال را خرج آبادانی شهر کنید نه فوتبال بی کیفیت وبی دروپیکرتان