تشکیل جلسه شورای امر به معروف ونهی از منکر دزفول + تصویر

خورنا
جلسه ستاد احیا اIMG-20150428-WA0002مر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه محترم ومعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول و فرمانده محترم سپاه تشکیل گردید.
این جلسه یا ریاست امام جمعه محترم حجت الاسلام والمسلمین قاضی برگزار گردید .
ایشان ضمن تشکر از کسانی که در عرصه ی اجرا و احیای اتمر به معروف و نهی از منکر امنیت را بوجود می اورند تشکر نمودند .
در ادامه ضمن بیان اینکه میبایست فضاسازی و نصب تابلوهای شهری با موضوعات حجاب و مسایل فرهنگی با محتوای بهتر انجام شود ، راه اندازی سامانه پیامکی و سامانه تلفنی به مسایل شرعی را در دست پیگیری وانجام اعلام نمودند.
سپس معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول جناب مهندس آصفی ضمن تشکر از همه ی افرادی که در راه اسلام و نظام در عرصه ی اجرا و احیای امر به معروف ونهی از منکر به دنبال ایجاد امنیت اخلاقی و اجتماعی میباشند تقدیر و تشکر نمود وتصریح کرد: همیشه همت متعالی دینی و اجتماعی مردم و بسیج ونیروی انتظامی مثال زدنی است و با تیلیغات اسلامی میبایست فرهنگ سازی اجام و تداوم داشته باشد .
ایشان ضمن انتقاد از پخش تصاویری از یک اتفاق در منطقه پامنار در تلویزیون گفت: بسیاری از ظرفیت ها وخلاقیت های منحصر به فرد و بی نظیر شهر مقاومت دزفول در عرصه های دینی ، اجتماعی ، طبیعت بکرو فرهنگ غنی مردم با ضبظ های گسترده حق پخش نمیگیرد و یک اتفاق به این شکل رسانه ای میگردد خواستار حمایت و همراهی بیشتر صدا وسیما ی استان و کشور گردید ، این سخنان که با تایید و حمایت امام جمعه محترم همراه گردید و دستور ایشان جهت پیگیری و رساندن صدای انتقاد از این شکل سیاست گزاری ها نقل بیان گردید.
در ادامه مهندس آصفی فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه تجربه ی عقلی و نقلی ما بر این اصل است که هر جایی که پای روحانیت به آن جا باز شود امنیت عمومی و اجتماعی وفرهنگ سازی دینی و اسلامی پویا می گردد افزود : مناطق حومه وحاشیه شهر و روستاها نیاز به فرستادن مبلغین بیشتر دارد.
در ادامه این جلسه گزارشی از فعالیت هایی که به همت مردم وبسیجیان و نیروی انتظامی با ریاست مسیول ستاد احیا امر به معروف ونهی از منکر برای جلوگیری از ناامنی انجام گرفته ارایه شد و برضرورت امنیت بیشتر و بهتر تاکید شد.IMG-20150428-WA0010IMG-20150428-WA0013IMG-20150428-WA0014