نماینده شادگان: بیکاری دغدغه اصلی مردم شادگان است

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: در حال حاضر بیکاری دغدغه اصلی مردم شادگان است.

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شهرستان شادگان از ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی، تجاری و اجتماعی بالایی برخوردار است و در این راستا باید با همت مسئولان امر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: این منطقه با برخورداری از آب کافی، اراضی مستعد کشاورزی، نزدیک به منطقه نفت‌خیز دارخوین و وجود تالاب توریستی ـ بین‌المللی می‌تواند بیش از پیش در استان و حتی کشور نمایان باشد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان برخی مشکلات شهروندان این منطقه گفت: بیکاری از عمده‌ترین مشکلات جوانان این منطقه است که با ایجاد بستر و زمینه‌های اشتغالزایی در منطقه باید درصدد رفع این معضل برآمد.

وی اضافه کرد: در این راستا مدیران و مسئولان همه بخش‌های اجرایی شهرستان باید با تعامل مضاعف یکدیگر در رفع مشکلات شهر و روستاهای این منطقه تلاش کنند تا برای ساکنان آرامش و رفاه بیشتری حاصل شود.

تمیمی گفت: باید به روستاهای این منطقه توجه بیشتری شود و مشکلات پیش‌روی ساکنان آن را از نزدیک دید و حرف دل آنها را شنید تا برای ایجاد راهکاری مؤثر و مطلوب چاره‌اندیشی کرد.

وی در پایان با بیان اینکه شهرستان شادگان از لحاظ اقتصادی و تجاری در استان خوزستان نقش تعیین کننده‌ای را بر عهده دارد، گفت: نیاز است مسئولان با اندک توجهی بیشتر به این منطقه در راستای رفع مشکلات پیش‌روی ساکنان آن برآیند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *