فرماندار شادگان: تکمیل پروژه فولادسازی شادگان سرعت می‌گیرد

خورنا: فرماندار شادگان گفت: در صورت تأمین اعتبار مکفی، تکمیل پروژه فولادسازی شادگان سرعت صدچندان می‌گیرد.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: پروژه فولاد شادگان در دو فاز فولادسازی و احیا در حال احداث و تکمیل است که با حمایت‌های مالی روند اجرایی آن سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

وی افزود: این پروژه تاکنون در فاز احیا ۷۱ درصد و در فاز فولادسازی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در مجموع پیشرفت ۴۵ درصدی را به خود اختصاص داده است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: اخیراً تعدادی از تجهیزات مربوط به فاز فولادسازی وارد شرکت شده است که با این روند نوید پیشرفت مضاعف پروژه داده می‌شود.

وی با بیان اینکه با تکمیل این پروژه در شهرستان بخش عظیمی از نیروهای بومی مشغول به کار می‌شوند، گفت: عمده‌ترین مشکل پیش روی این پروژه کمبود نقدینگی است که با پیگیری‌های در دستور کار درصدد رفع آن هستیم.

فیوضی با بیان اینکه این پروژه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اضافه کرد: در صورت تأمین اعتبار مکفی، تکمیل پروژه فولادسازی شادگان سرعت صدچندان می‌گیرد.

وی ادامه داد: اشتغال یکی از موارد بسیار مهم و قابل توجه شهروندان به‌ویژه جوانان این شهرستان است، که در راستای ایجاد زمینه و بسترهای آن باید همه دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: این شهرستان از ظرفیت‌های بالای اقتصادی، تجاری و اجتماعی بالایی برخوردار است که باید با حمایت‌های مالی از استان و کشور به ظرفیت‌های اجرایی تبدیل شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *