فراخوان دومین همایش شعر دفاع مقدس در بهبهان منتشر شد

به گزارش خورنا و به نقل از مهر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان گفت: دومین همایش شعر دفاع مقدس با عنوان “حماسه پایداری” دراین شهرستان منتشر شده و دبیرخانه آن آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام سید عبدالله حسینی منفرد اظهار داشت: براساس فراخوان، این همایش در بخشهای دفاع مقدس، بیداری اسلامی و آئین آزاد برگزار می شود که علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ارسال کنند.

وی افزود: این همایش به همت انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از سخنان خود از افتتاح دو کانون فرهنگی هنری مساجد در شهر سردشت زیدون بهبهان خبر داد و گفت: با افتتاح این دو کانون تعداد کانونهای فرهنگی هنری فعال در این شهرستان به ۱۸ کانون رسید.
حجت الاسلام حسینی منفرد با اشاره به آمادگی اداره متبوع خود مبنی بر حمایت از فعالیتهای فرهنگی در مساجد عنوان کرد: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد باید با رصد مشکلات و دغدغه های جامعه گامی موثر در فرهنگسازی و برطرف کردن این مشکلات بردارند.
وی در پایان عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین حوزه های جامعه عنوان کرده و گفت: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد باید در این حوزه ها فرهنگسازی کنند.