پتروشیمی ماهشهر قهرمان بیستمین دوره لیگ برتر تنیس کشور شد

خورنا: تیم پتروشیمی بندرامام با شکست نفت سپاهان قهرمان بیستمین دوره لیگ برتر باشگاههای کشور شد .

به گزارش پایگاه خبری تنیس روی میز، عصر امروز دیدار معوقه تیم های پتروشیمی بندرامام و نفت سپاهان در ماهشهر برگزار شد و پتروشیمی موفق شد ۵ بر یک مقابل حریف خود به برتری دست یابد و قهرمانی بیستمین دوره لیگ برتر باشگاههای کشور را به خود اختصاص داد .

در این بازی نوشاد عالمیان ، محمدرضا اخلاق پسند و نیما عالمیان پنج پیروزی تیم پتروشیمی بندرامام را بدست آوردند و تک برد نفت سپاهان را پوریا عمرانی برای تیمش به ارمغان آورد . پیمان حسنی سرمربیگری پتروشیمی بندرامام را بر عهده داشت و در این بازی  مجید احتشام زاده مربی تیم نفت سپاهان غایب بود .

 با انجام این دیدار پتروشیمی بندرامام با ۹ بازی بدون باخت و با کسب ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت قهرمان زود هنگام مسابقات لقب گرفت چرا که بازی آخر این تیم با ذوب آهن اصفهان برای این تیم تشریفاتی است .

 نفت سپاهان با ۹ بازی ، ۷ برد و ۲ باخت و ۱۶ امتیاز در رده دوم قراردارد و دانشگاه آزاد با ۱۰ بازی ، ۴ برد و ۶ باخت و ۱۳ امتیاز در مکان سوم قرار دارد و ذوب آهن اصفهان با ۷ بازی ، ۵ برد و ۲ باخت و کسب ۱۲ امتیاز رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است . تیم های هیئت قزوین و نظام پزشکی نیز در رده های بعدی قرار دارند .

برای پایان لیگ برتر بزرگسالان باشگاههای کشور سه دیدار معوقه ذوب آهن اصفهان مقابل تیم های پتروشیمی بندرامام ، نظام پزشکی و نفت سپاهان باقی مانده است .

ریز نتایج این مسابقه:

پتروشیمی بندر امام ۵ ….. نفت سپاهان ۱

دونفره : نوشاد و نیما عالمیان ۳ – رحمت پناه و طاهرخانی صفر

انفرادی : نیما عالمیان ۳ – هاشم بابایی صفر

انفرادی : نوشاد عالمیان ۳- طاهرخانی ۱

انفرادی : اخلاق پسند ۳- رحمت پناه ۲

انفرادی : لطف اله نسبی صفر – عمرانی ۳

انفرادی : نیما عالمیان ۳ – طاهرخانی صفر

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *