شهردار بندر امام: شهرداری با قانون گریزان برخورد می کند

خورنا: شهردار بندر امام در مراسم افتتاحیه ساختمان شورای شهر اظهار داشت: یک مدیر باید برای انجام وظایف و داشتن عملکرد مناسب منابع خوبی در اختیار داشته باشد.
مهندس علی گلمرادی افزود: اگر در شهرداری بندر امام با منابع فعلی پیش برویم هیچ فایده و نفعی نخواهد داشت.
به گزارش خوزان، وی تصریح کرد: در بخش مادی، ماشین‌آلات و منابع انسانی مشکلات بسیار زیادی داریم که ارائه خدمات بهینه به شهروندان را دچار اخلال کرده است.
شهردار بندر امام مشکل جدی شهرداری این شهر را بحث منابع انسانی دانست و گفت: پیکره متورم شهرداری بیش از ۶۷۰ نیرو دارد که باید حداکثر ۲۰۰ نیرو باشد.
گلمرادی اضافه کرد: شهرداری به طور متوسط به هر نیرو ماهیانه ۱۰ میلیون ریال پرداخت می‌کند و همین مساله سبب شده تا بخش عمده‌ای از اعتبارات و بودجه شهرداری صرف پرداخت دستمزد و حقوق کارکنان شود.
وی بر ارتقاء سطح علمی و کیفی نیروهای شهرداری تاکید کرد و افزود: در این ارتباط آموزش‌هایی به کارکنان ارائه می‌شود تا سطع علمی و در نتیجه بهره‌وری آنها افزایش پیدا کند.
شهردار بندر امام در ادامه با انتقاد از جوسازی و مسموم کردن فضا توسط برخی افراد، اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد با ارسال پیامک و شایعه‌پراکنی فضای مسمومی را علیه شهرداری ایجاد می‌کنند.
گلمرادی با بیان اینکه قانون‌گریزی در این شهر بیداد می‌کند، افزود: شهرداری بندر امام با قانون‌گریزان برخورد کرده و این رویه را ادامه خواهد داد و جوسازی‌ها مانع از انجام وظایف شرعی و قانونی شهرداری نخواهد شد.
وی در ادامه از مطالعه احداث ساختمان جدید شهرداری خبر داد و گفت: این مطالعات در حال انجام است و سال آینده شاهد کلنگ‌زنی عملیات احداث این ساختمان خواهیم بود.
شهردار بندر امام همچنین اضافه کرد: فاز نخست مرکز تفریحی و رفاهی خلیج فارس به سرانجام رسیده و فاز دوم نیز به زودی افتتاح خواهد شد.