اولین گردهمایی دوستداران طوفشیرین شهرستان هفتکل برگزار می شود

خورنا – نخستین گردهمایی دوستداران کوی شهدای طوفشیرین شهرستان هفتکل برگزار می شود.

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، جمعی از فعالان فرهنگی هنری کوی شهداء طوفشیرین قصد دارند در ایام نوروز امسال نخستین گردهمایی دوستداران این محله را برگزار نمانید.

در این برنامه که اکثراً از جوانان و پیشکسوتان کوی شهداء طوفشیرین استفاده می شود، علی محمد سلکی از پیشکسوتان مقیم این منطقه به عنوان مجری و فاطمه عسکری به عنوان دکلمه گو حضور خواهند شد.

دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم هفتکل، مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان سخنران این برنامه خواهند بود.

از حامیان برگزاری نخستین گردهمایی دوستداران کوی شهداء طوفشیرین می توان به دکتر قنبرعلی اسماعیلی، حسین کیانی، محمد مرادی جاوید، ایمور مرادی لرکی، حاج عبدالله بهبهانی، سیدفرج الله موسوی و علی عوض نژاد اشاره کرد.

در این گردهمایی برنامه های مختلفی مانند، خاطره گویی، مسابقه بین پیشکسوتان، موسیقی های پاپ و محلی و تئاتر اجراء می گردد.

نخستین گردهمایی دوستداران کوی شهداء طوفشیرین شهرستان هفتکل ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۴ در دبستان شهید علی بارسنی (امید سابق) برگزار می شود.

شایان ذکر است: کسانی که قصد همکاری و پیشنهاداتی در این خصوص و یا تصاویری از زمان های گذشته طوفشیرین و هفتکل جهت نصب در محل برنامه دارند، تا یک روز قبل از اجراء برنامه به علی عوض نژاد به شماره تماس ۰۹۳۶۷۹۶۰۴۶۶ اطلاع دهند.

همچنین جهت آشنایی بیشتر با منطقه کوی شهداء طوفشیرین می توانید به وبلاگ «طوفشیرین ؛ یادی از دوران…» مراجعه فرمائید.

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل