نوری: شهرستان شدن حق شهروندان بندر امام است

خورنا: رئیس شورای شهر بندر امام در مراسم افتتاحیه ساختمان شورای شهر اظهار داشت: از مدت‌ها پیش هدف ما این بود که شورای شهر را از بدنه شهرداری جدا کنیم و در یک تصمیم ضرب‌الاجلی این مهم به سرانجام رسید و امروز شاهد افتتاح ساختمان جدید شورا هستیم.
به گزاش خوزان، مصطفی نوری در ادامه با بیان اینکه نوع نگاه مسئولان شهر تغییر پیدا کرده، تصریح کرد: تعامل بسیار خوبی بین دستگاه‌ها و ادارات به وجود آمده و همین تعامل باعث شده که تصمیمات و اقدامات خداپسندانه‌ای در راستای تحقق خواسته‌های مردم اتخاذ و انجام شود.
وی بحث شهرستان شدن بندر امام را از مطالبات جدی و به حق شهروندان این شهر عنوان کرد و افزود: با تمام قدرت و جدیت کامل در حال پیگیری این موضوع هستیم و خوشبختانه پرونده مربوطه از وزارت کشور به نهاد ریاست جمهوری ارجاع داده شده است.
رئیس شورای شهر بندر امام با تاکید بر اینکه به زودی شهرستان شدن بندر امام اجرایی و محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: در ارتباط با بحث حریم‌ شهرستان نیز هیچ اتفاقی نیافتاده و شهروندان از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشند.
نوری ادامه داد: در این خصوص تنها مصوبه‌ای در شورای مسکن و معماری به تصویب رسیده بود که به هیچ عنوان وجاهت قانونی نداشته و وزارت کشور آن را به رسمیت نشناخته است.
وی در ادامه با تقدیر از عملکرد شهرداری بندر امام، اظهار داشت: بنده در طول مدت خدمتم در شورای شهر با سه شهردار و دو سرپرست شهرداری کار کرده‌ام و انصافا بهترین عملکرد را شهردار کنونی داشته است.
رئیس شورای شهر بندر امام با بیان اینکه در دوره‌های گذشته بستر و زمینه برای کار کردن بهتر از زمان فعلی بود، گفت: در گذشته اعتبارات مالی با زمان فعلی قابل مقایسه نبود، جمعیت کمتر و مشکلات نیز به مراتب کمتر از زمان کنونی بود.
نوری اضافه کرد: اما در شرایط فعلی مشکلات بسیار بیشتر و اعتبارات نسبت به گذشته بسیار کم‌تر شده است و کمتر کسی جرأت می‌کرد سکان شهرداری بندر امام را به دست بگیرد.
وی ادامه داد: اما مهندس گلمرادی این مسئولیت سنگین را پذیرفت و انصافا تاکنون نیز عملکرد بسیار خوب و شایسته‌ای داشته است.
رئیس شورای شهر بندر امام خاطرنشان کرد: تغییراتی که در ساختار شهرداری صورت گرفته بسیار مثبت بوده و منتج به نتایج بسیار خوبی شده است.
نوری تاکید کرد: البته مشکلات بسیار زیاد است و باید با تدابیری این مشکلات برطرف و رضایت‌مندی مردم بیشتر از پیش جلب و حاصل شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یه ماهشهری آقای نوری باید بدانند که مشکل سربندر شهرستان شدن نیست بلکه وجود عده ای غیربومی در راس امور در سربندر باعث اینهمه گرفتاری شده است وگرنه بودجه سربندر از ماهشهر بیشتر بوده و اگر عده ای سرمایه دار خواهان شهرستان شدن سربندر میباشن برای اینست که راحتتر به چپاول بیت المال در پتروشیمیها و بنادر و گمرک مشغول شوند
  • نا شناس شهرستان شدن حق مسلم مردم این شهر است شما شورا ها فقط فتوا میدهید چکار کردید ها هیچ کس از فعالیت های شما راضی نیست فقط آقای گلمرادی من شخصا ازشون راضی هستم خوشم می آید از فعالیتهای که در شهر انجام میدهد شما شوراهاهم رفتید چسبیدید به آقای گلمرادی تا خودی نشون بدید خجالت داره شورا ها آغاجری باید شهرستان بشه ما باید بشینیم به دعواهای شورای شهرمان تماشا کنیم دعوای بدی تون کیه بس کنید اینقدر فیلم بازی نکنید برای این مردم بد بخت شهرستان بشه دزدی ها بیشتر میشه واقعیت نمونه مطوری دوست عزیزتون من متاسفم که تو این شهر هستم هیچی نخواستیم یه بیمارستان بزنید عرضه این کار که دارید ندارید بیروم به ماهشهریا رو بزنیم واقعا یه ابتدای بهتر شما مدیریت میکنه هه هه هه