مرزنشینان شادگان تعاونی برتر ملی شد

به گزارش خوبنا و به نقل از فارس، سعید فیوضی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات و عملکرد تعاونی‌ها در این شهرستان، با مهم دانستن نقش تعاون و تعاونی‌ها در اقتصاد ملی‌، اظهار داشت: باید روحیه تعاون و همکاری را در جامعه بسط و گسترش دهیم.
وی با بیان اینکه  تعاونی‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مردمی هستند که در عین برخورداری از خصوصیات و مشخصات یک واحد اقتصادی و تجاری‌، دارای ارزش‌های اجتماعی نیز هستند و می‌توانند نشانگر تلاش‌های دسته‌جمعی و گروهی اعضای تشکیل دهنده تعاونی برای نیل به اهداف مشترک و پیشرفت و توسعه باشند.
فرماندار شادگان بیان کرد: تعاون و همکاری متقابل می‌تواند زمینه‌های همکاری هر چه بیشتر مردم را فراهم کند به همین دلیل در قانون اساسی کشور به بخش تعاون در کنار دو بخش دولتی و خصوصی توجه خاص شده است.
وی در ادامه با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: جایگاه تعاون و تعاونی‌ها به عنوان یکی از پایه‌های اقتصادی نظام که در پیشبرد اهداف نظام نقش به‌سزایی دارد.
فیوضی ضمن گرامیداشت هفته تعاون از همه مسئولان ذیربط خواست تا با بسترسازی مناسب زمینه را برای افزایش روحیه تعاون در بین مردم فراهم کنند.
وی ادامه داد: تعاونی‌های شادگان تاکنون در راستای فعالیت‌های اقتصادی دولت و در راستای ارتقای سطح معیشت مردم و اشتغال‌زایی هرچه بیشتر گام برداشته‌اند.
فرماندار شادگان تصریح کرد: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی نیز به مشارکت بخش خصوصی و تعاونی‌ها تأکید بسیاری شده است.
وی گفت: تعاونی مرزنشینان شماره ۲ موج دریا از سوی بازرسان وزارت تعاون کشور و استان به‌عنوان تعاونی ملی برتر شناخته شد.
فیوضی اضافه کرد: مدیرعامل این تعاونی نوزدهم شهریورماه سال جاری از رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت خواهد کرد.
وی گفت: کسب این عنوان افتخاری برای منطقه و استان خوزستان است و امیدواریم سایر تعاونی‌ها از عملکرد این تعاونی الگو بگیرند.