رئیس آموزش و پرورش بندرماهشهر:

باید به فکر اسکان مهمانان در تمام ایام تعطیل سال در بندرماهشهر باشیم

خورنا بسیاری از مسئولین هنوز پتانسیل های واقعی بندرماهشهر را نشناخته اند و میزان پتانسیلی که در حال حاضر برای اسکان مهمانان نوروزی بکار رفته است به قدرت میتوان گفت حدود چهل درصد از پتانسیل واقعی ماهشهر می باشد .

این بخشی از گفته های ماندنی قنواتی ریاست اداره آموزس و پرورش شهرستان بندر ماهشهر در نشست که با خبرنگاران خورنا در بندرماهشهر (آمنه محتشمی و سهراب قهرمانی) داشت عنوان کرد.

ماندنی قنواتی در این گفتگو بیان داشت: در حال حاضر ضمن تقدیر از همه عزیزانی که در راستای اسکان مهمانان مارا یاری داده اند میتوانیم با همکاری بیشتر صنایع و پتروشیمی ها و منطقه ویژه به مراتب خدمات بهتری را به مهمانان ارایه دهیم.

وی بر این باور بود که ماهشهر با توجه به توانایی های که دارد، جدای از مسئله مهمانان نوروزی باید مسولین شهر همیشه در فکر فراهم کردن محلی مناسب جهت اسکان شهروندان در مواقع ضروری و در زمان بروز حوادث پیش بینی نشده باشند.

قنواتی در خصوص سوالی که خبرنگار خورنا از او پرسید در زمینه رسالت اصلی آموزش و پرورش گفت : بطور کلی اموزش وپرورش چهار رسالت اصلی دارد.این موارد شامل اموختن برای دانش، اموختن برای بکار بستن، اموختن برای زیستن و اموختن برای با دیگران زیستن میباشد.

رئیس آموزش و پرورش بندر ماهشهر با اشاره به اینکه شخصا و به طور مستمر به محل های اسکان نوروزی سر میزند، اظهار داشت: باید با هماهنگی مسولین شهر در راستا یک سازماندهی منسجم تر از امسال و سالهای گذشته به فکر تامین محلی مناسب برای اسکان همشهریان در مواقع اضطراری و یامسافرین در ایام نوروز و تعطیلات مختلف باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خوزستان احسنت
  • سربندر آخه ماهشهر مهمان نوروزیش کجا بود هههههههههههههههههههه
    • bahar خوبه یه سری به مدارس پارکها ودیگر جاهای ماهشهر بزنی تا ببینی که مهمان نوروزی درماهشهر هست یانه؟
  • حسین حیدری خداخیرت بده آقای قنواتی
  • ﭘﺘﺮﻭﺷﻴﻤﻲ ﺑﺮﻭ ﺑﻨﺪﺭاﻣﺎﻡ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻫﺴﺖ. ﻣﺎ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﻫﻢ ﻣﻴﺮﻳﻢ ﺳﺮﺑﻨﺪﺭ. ﭼﻪ ﭘﺎﺭﻛﻬﺎﻳﻲ ﺷﻬﺮﺩاﺭﺷﻮﻥ ﺩﺭﺳﺖ ﻛﺮﺩﻩ. اﺯ اﻫﻮاﺯ و ﺁﺑﺎﺩاﻥ ﻫﻢ ﻣﻴﺎﻥ اﻭﻧﺠﺎ.