ساختمان دانشگاه پیام‌نور در ۳ منطقه آبادان پراکنده است

خورنا: رئیس دانشگاه پیام نورآبادان گفت: به دلیل عدم داشتن ساختمان مستقل در حال حاضر ساختمان دانشگاه پیام نور در سه منطقه شهر آبادان پراکنده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان امیرعلی‌نیا در جلسه ظهر امروز شورای فرهنگ عمومی که در فرمانداری آبادان تشکیل شد اظهار کرد: اساتید و دانشجویان تنها محدود به کار در محیط اموزشی خود نیستند بلکه می‌توانند با حضور در عرصه‌های فرهنگی در شناسایی و رفع مشکلات فرهنگی همیاری و تعامل لازم را با دستگاه‌های مختلف داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر زمینه برای ورود اساتید و هیئت‌های علمی دانشگاه‌‌های آبادان فراهم شود آنان می‌توانند با شناسایی مشکلات بومی منطقه و ایده‌های نو همکاری بالقوه‌ای با اداره‌های مختلف داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور آبادان اضافه کرد: دانشگاه پیام نورآبادان با در اختیار داشتن ۵هزار دانشجو، ۴ هیئت علمی و ۱۸پرسنل اداری پتانسیل کشف نشده‌ای در راه ارتقای فرهنگ عمومی در شهرستان آبادان است.

وی در خصوص مشکلات دانشجویان و اساتید حاضر در دانشگاه پیام‌نور آبادان گفت: اداره‌ها در سطح شهرستان آبادان همکاری مناسبی در دادن پروژه‌های مختلف به دانشجویان ندارند و ما در این مسیر با کمبودهای زیادی روبرو هستیم.

علی‌نیا ادامه داد: دانشجویان می‌توانند با همکاری اداره‌های زیر مجموعه درکارهای فرهنگی، با انتخاب سرتیترهای مختلف با موضوعات فرهنگی و مشکلات بومی در منطقه در راه رسیدن به اهداف فرهنگی جامعه کمک‌های اساسی داشته باشند.

وی از دیگر مشکلاتی که دانشگاه پیام نور آبادان با آن درگیر است را پراکندگی مکانی در سه ساختمان مختلف بیان کرد و گفت: از آنجایی که ساختمان اصلی پیام نورآبادان در دست احداث است ما از نظر مکانی در سه نقطه مختلف از ساختمان‌های شهری پراکنده هستیم و با کندی حضور در جلسات روبرو هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نورآبادان در پایان گفت: یکی دیگر از مشکلات حضور در جلسات برگزاری ۸۳۰ساعت آزمون سراسری کشوری در راه مبارزه با جنگ سایبری است که با رفع موانع حضور بیشتری در جلسات خواهیم داشت.