چهارمین جشنواره ادبیات پایداری ملک ملکوت برگزار شد

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: چهارمین جشنواره ادبیات پایداری با محوریت دفاع مقدس در اندیمشک  برگزار شد.‌

حجت الاسلام سید ولی اله مهدوی در گفت و‌گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: چهارمین جشنواره ملی  ادبیات پایداری ملک ملکوت با موضوعیت دفاع مقدس با انتخاب اثرات برگزیده در حسینه شهید همت پادگان  دوکوهه برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک خاطر نشان کرد: این جشنواره با هدف اشاعه اشعار آیینی و ادبیات حوزه پایداری و تبیین ارزش های دفاع مقدس در جنگ تحمیلی هشت ساله با اولیت آثار مرتبت با میعادگاه شهدای اندیمشک ، پادگان دکوهه ، برگزار شد.
 وی گفت: ۱۹۰ نویسنده از سرتاسر کشور آثار خود در بخش شعر آیینی و داستان به دبیر خانه جشنواره ارسال کردند.
 مهدوی خاطر نشان کرد: از میان ۵۵۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه خانه جشنواره ،از سه اثر برگزیده  در حوزه شعر آیینی و سه اثر در حوزه داستان به عنوان اثرات برگزیده تجلیل به عمل آمد.
وی گفت: این جشنواره هر ساله با هدف تقویت و تبیین آثار ادبیات حوزه پایداری و فرهنگ اسلامی و آیین ارزشی با حضور فعالین ادبی کشور در اندیمشک برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک ابراز داشت:  دفاع مقدس مفهومی ارزشمند در تاریخ معاصر است و تقویت بستر فرهنگی در مقام تجلیل از مقام معزز شهدا و اعتلای مفاهیم اسلامی از ویژگی های ممتار ادبیات پایداری است.
وی افزود: دوکوهه به عنوان میعاد گاه شهدای دفاع مقدس نقشی جاودان  در تاریخ و فرهنگ دفاع مقدس دارد و شایسته است فعالین ادبی و فرهنگی به تبیین مطلوب این جلوه افتخار و شهادت در آثار ادبی خود بپردازند و فرهنگ دفاع مقدس را به شیوه ای متناسب با نیازهای جامعه در اجتماع اشاعه دهند.