کشف سه کیلو هرویین در محور اندیمشک – خرم آباد

خورنا: دادستان اندیمشک گفت: خودروی حامل مواد مخدر با عملیات پیچیده سربازان گمنام امام زمان(عج) در اندیمشک توقیف شد

به گزارش خورنا از اندیمشک، محمدصادق جعفری چگنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خودروی حاوی سه کیلوگرم ماده مخدر هروئین در محور ارتباطی اندیمشک – خرم آباد توقیف شد.

دادستان اندیمشک گفت: این خودرو با انجام عملیات پیچیده اطلاعاتی و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در محور برون شهری استان خوزستان توقیف شد.

وی گفت: دو دستگاه خودرو به همراه توزیع کنندگان این محموله مواد مخدر به جهت پیگیری حقوقی جرم ارتکاب یافته، توقیف و تحویل مقام صالح قضایی شدند.

جعفری خاطرنشان کرد: هرگونه همکاری با توزیع کنندگان در جهت سهولت در توزیع مواد مخدر طبق نسخ صریح قانون جرم است و مرتکبین این فعل مجرمانه توسط دستگاه قضایی و انتظامی کشور مورد پیگیری قانونی و تعیین مجازات مشارکت در توزیع مواد مخدر طبق فصول قانون مجازات اسلامی قرار می‌گیرند.

وی افزود: دستگاه قضایی شهرستان با همکاری شبانه روزانه سیستم انتظامی شهرستان توانسته در سال جاری ارمغان گسترده‌ای در ترویج مبارزه با مواد مخدر در شهرستان به ارمغان بیاورد.

دادستان اندیمشک ابراز داشت: روند تشدید مبارزه با مواد مخدر که از سال جاری در شهرستان آغاز شده است، با توجه به نقش منحصر به فرد اندیمشک در شبکه‌های راه و دسترسی ممتاز شهرستان به محورهای مواصلاتی برون شهری و ملی با جدیت ببش‌تر در سال آتی پیگیری و اجرا می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • همشهری سلام با تشکر از همه کسانی که به مبارزه با مواد مخدر مشغول هستند امیدواریم اشد مجازات برای محکومان صادر و اجرا گردد تا باعث عبرت برای کسانی باشد که قاتل صدها جوان و پاشیده شدن خانواده ها و جرایم دیگر شده اند