نماینده مجلس: بخدا قسم مردم گرسنه‌اند

خورنا: یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این که چرا قیمت‌ها افزایش یافته است، گفت: دلیل افزایش قیمت‌ها را باید از دولت پرسید که چرا این گونه سرسام آور بالا رفته است.

نماینده میاندوآب و تکاب در مجلس خطاب به اعضای کابینه گفت: می‌خواهم این را از آقایان وزرا بپرسم که آیا شما در این مدت خرید کرده‌اید؟ می‌دانید گوجه کیلویی چند است؟ می‌دانید هندوانه کیلویی چند است؟ آیا می‌دانید بهای نان چند است؟ مردم هم گران می‌خرند و هم نان بی‌کیفیت تحویل می‌گیرند. دست‌کم کیفیت نان‌ها را خوب کنید. نان‌هایی به مردم می‌دهند که واقعا بی‌کیفیت است؛ اما چاره چیست؟

این عضو کمیسیون اجتماعی مجالس هشتم و نهم با بیان اینکه زیر کاسه دولت و وزرا نیم کاسه‌ای است، گفت: اگر آقایان حاضر در دولت واقعا نمی‌توانند اوضاع را کنترل کنند، استعفا بدهند، تا کسی بیاید و کنترل کند. در کشور افرادی هستند که می‌توانند این بازار آشفته را کنترل کنند. ما سخت‌ترین شرایط را کنترل کرده‌ایم؛ جنگ بر ما تحمیل شد، در حالی که حتی نمی‌توانستیم فشنگ تهیه کنیم. ضد انقلاب در تهران آشوب به پا کرد، ولی آنها را نیز کنترل کردیم. بازار بار‌ها بالا و پایین شده و کنترل کرده‌ایم. چرا هم‌اکنون نمی‌توانند کنترل کنند؟ آیا واقعا نمی‌توانند؟! به نظر من می‌توانند اما زیر کاسه‌شان نیم کاسه‌ای است و تحریم را بهانه کرده‌اند.

وی با انتقاد از فرافکنی دولت و انداختن تقصیر‌ها به گردن تحریم‌ها، گفت: زمین و گندم که داریم، گندم را که تحریم نکرده‌اند، الان خانواده‌هایی هستند که نان خالی ندارند، بخورند. یک خانوار شش نفره که تنها برای خرید نانش در هر ماه سیصد هزار تومان نیاز دارد، چگونه می‌تواند دیگر نیازها و خوراک خود را تأمین کند؟ بسیاری از مردم درآمدی ندارند. افرادی هستند که در بیغوله‌ها نشسته‌اند و نان خالی ندارند، بخورند.

عیسی‌زاده با بیان اینکه باید به فکر مردم باشیم، ما اگر چیزی داریم از مردم داریم، اظهار داشت: می‌گویند ما نوکر مردم هستیم، ولی اگر نوکری اینچنین است، مردم چنین نوکرانی نمی‌خواهند! نوکران مردم باید کمتر بخوابند تا مردم در آسایش باشند. آقا بیشتر می‌خورد و نوکر کمتر، آقا بهتر می‌پوشد و نوکر کمتر، ‌آقا می‌خورد و باقی مانده را به نوکر می‌دهد؛‌ کجا این گونه است؟ کجا شما نوکر مردم هستید؟ کجا شما خادم مردم هستید؟ آیا از درد مردم گرسنه خبر داریم؟ به خدا قسم مردم گرسنه‌اند!  ما نوکران درست و حسابی‌ نیستیم و نوکری و آقایی جابجا شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • majid دمش گرم به این آقا یاد بگیرین لامصبا مخصوصا دکتر احمدی نژاد