نماینده مردم‌اندیمشک در گفت و گو با خورنا

اجرای مسیر ریلی دوم اندیمشک – اهواز کاری بزرگ در توسعه زیر ساختی استان است

خورنا: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث خط دوم راه آهن اندیمشک به اهواز اتفاقی بزرگ در توسعه خطوط ریلی کشوراست‌.

صید عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: احداث خط دوم راه آهن اندیمشک به اهواز اتفاقی بزرگ در توسعه زیر ساخت های استان خوزستان می باشد.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مراحل اجرایی این طرح با همکاری دست گاه های اجرایی استان و کشور به زودی آغاز می شود.
وی افزود: ساخت و تجهیز کارگاه های اجرایی این طرح در اندیمشک آغاز شده است و با تکمیل احداث مراحل اجرایی کارگاه ها ، عملیات احداث این طرح عظیم ملی اغاز می شود.
دارایی خاطر نشان کرد: این طرح علاوه بر توسعه امور زیر بنایی استان در تقویت حجم نقل و انتقال بار از این مسیر ریلی بسیار موثر است.
وی گفت: اهواز به دلیل سهولت دسترسی به مرزهای بین اللملی و اندیمشک به عنوان دروازه ورودی استان و محوریت مواصلاتی منطقه با اجرای این طرح می توانند توسعه تمام استان را در بخش های مختلف به ارمغان بیاورند‌.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اعتبارات پیش بینی شده در ابتدای سال ۱۳۹۴ عملیات اجرایی این طرح ملی آغاز می گردد.
وی افزود: اجرای این طرح بزرگ اتفاقی بزرگ در توسعه زیر ساخت های ریلی استان می باشد و زمینه را بیش از گذشته را در جهت توسعه الگوی اقتصادی خوزستان فراهم می کند‌.