آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر شهر حمیدیه

خورنا شهردار حمیدیه از آغاز عملیات روکش آسفالت، لکه‌گیری، بهسازی و حذف ناهمواری‌های معابر در آستانه فرا رسیدن سال نو در این شهر خبر داد.

احمد آزادوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حمیدیه اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت، لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهبود تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری آغاز شده است.

وی، اجرای این طرح را در راستای برنامه‌های ستاد نوروزی شهرداری در حوزه معاونت عمرانی و خدمات شهری  اعلام کرد و افزود: با توجه به اجرای پروژه آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون در نواحی چهارگانه شهری، لکه‌گیری و آسفالت در برخی از معابر با هدف مناسب سازی سطوح کوچه و خیابان‌ها آغاز شده است.

شهردار حمیدیه، بر لزوم آمادگی کامل همه دستگاه‌های خدماتی برای ورود به سال نو و پذیرایی شایسته از مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: تمهیدات لازم برای انجام این کار اندیشیده شود تا مسافران نوروزی  ایام تعطیلات خوبی را در شهر حمیدیه سپری کنند.

آزادوار عنوان کرد: همچنین شهرداری با بسیج تمام نیروهای خود علاوه بر نظافت سطح شهر عملیات بهسازی و نوسازی، رنگ آمیزی جداول خیابان و نوسازی مبلمان شهری را نیز مدنظر قرار داده است.

وی در پایان، ضمن تاکید بر رفع مشکلات مرکز آتش نشانی، گفت: میزان کارآمدی یک سازمان به مهارت و رضایت نیروی انسانی آن بستگی دارد و با توجه به نوع و نحوه انجام کار نیروهای آتش نشانی، ایجاد انگیزه و افزایش روحیه این افراد بسیار ضروری است.