وضعیت آب شرب آبادان مشکل‌ساز شده است

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: آب شرب شهر و روستای این منطقه سالم نیست و همین امر برای شهروندان مشکل‌ساز شده است.

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به اینکه آب شرب شهر و روستای این منطقه سالم نیست و همین امر برای شهروندان مشکل‌ساز شده است، اظهار کرد: آبادان در وسط دو رودخانه قرار گرفته و با این حال از وضعیت آب شرب و مصرفی مطلوبی برخوردار نیست.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درست است که آب مصرفی در شهرستان وجود دارد اما این آب سالم و بهداشتی نیست.

وی اضافه کرد: پیگیری وضعیت آب شرب و مصرفی شهروندان یکی از اولویت‌های کاری من در سال جاری بوده و امیدوارم با حمایت مسئولان بتوانم آن را به سرانجامی مطلب برسانم.

انصاری با بیان اینکه حق مردم آبادان بیش از این است، خاطرنشان کرد: مردم این منطقه سال‌های سال درگیر جنگ تحمیلی بوده و امروز باید از رفاهیات نسبی و حداقلی برخوردار باشند و من فکر می‌کنم آب یکی از این حداقل‌ها است.

وی ادامه داد: وضعیت آب آشامیدنی این منطقه از سال‌ها پیش مشکل داشته است و هنوز چاره‌ای جدی برای رفع این معضل اندیشیده نشده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروز بسیاری از روستاهای این منطقه علاوه بر نداشتن آب سالم شرب و بهداشتی با کمبود آب مواجه هستند و به جرأت می‌توان گفت اصلاً آب ندارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *