وضعیت امنیت در خرمشهر نگران کننده است

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: وضعیت امنیت در خرمشهر بسیار پایین و نگران کننده است.

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: وضعیت امنیت در شهرستان خرمشهر بسیار پایین است و این امر مسبب ایجاد مشکلات زیادی برای شهروندان شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی این شهرستان باید در این راستا اقدامی جدی‌تر کند و آمار واقعی تخلفات را به استان و حتی کشور گزارش دهد تا راهکارهای مناسبی در این خصوص اندیشیده و اقدامات در خور شأنی صورت پذیرد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مجلس به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کردم که وضعیت امنیت این منطقه چگونه است و بنا به فرمایشات وی بسیاری از آمار و اطلاعات واقعی تخلف و امنیتی از شهرستان به کشور گزارش نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در سال پیش در شهرستان دو سه مورد قتل با سلاح گرم صورت گرفت و در ابتدای سال ۹۱ نیز همین‌طور؛ که این موارد نشان دهنده ناامنی در منطقه است.

سامری خطاب به نیروی انتظامی شهرستان گفت: در بسیاری از موارد با حضور نیروی انتظامی در صحنه ارتکاب جرم و تخلف نه تنها مشکلی حل نمی‌شود بلکه شدت دعوا و ضرب و جرح طرفین بیشتر هم می‌شود.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی نباید حق هیچگونه ایجاد ناامنی را به متخلفان دهد و در این زمینه بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد کند تا شهروندان با کمال اطمینان و آسایش به امور جاری زندگی خود بپردازند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با ایجاد امینت و آرامش است که می‌توان بخش‌های مختلف اقتصادی، تجاری و اجتماعی شهرستان را فعال کرده و ارتقا داد.