قصه تکراری عابر بانک های خالی از اسکناس در آبادان

خورنا با نزدیک شدن به روزهای پایان سال، جنب و جوش مردم آبادان نیز برای خرید شب عید را با قصه تکرای عابر بانک های خالی از اسکناس مواجه کرده است.

به گزارش ایرنا، نبود اسکناس در برخی خودپردازهای بانک ها یا خراب بودن برخی از این دستگاه ها در شعبه های مختلف بانک های عامل در خیابان های مرکزی شهر به ویژه خیابان های امیر کبیر(امیر)، احمد آباد(لین ۱) و امام خمینی (ره ) باعث گله مندی شهروندان آبادانی شده است.

عابر بانک ها اگر چه در طول سال خدماتی را به مردم ارائه می دهند، ولی در روزهای پایانی سال عبارت دستگاه موقتا خراب است یا دستگاه قادر به پاسخگویی نمی باشد را در صفحهنمایش خود نشان می دهند.

عصرها نیز، عابربانک ها به دلیل نداشتن اسکناس کافی، باعث سرگردانی مردم شهر شده اند.

بر همین اساس خدمات عابربانک ها مخصوصا در پرداخت اسکناس انجام نمی شود و طبق مراجعه خبرنگار ایرنا به برخی عابربانک های تجارت، صادرات، رفاه، ملت و ملی در هسته مرکزی شهر مشاهده شده که مردم با گله مندی دست خالی از عابربانک ها باز می گردند.

یکی از شهروندان آبادانی در این خصوص به ایرنا، گفت:برای خرید پایان سال به بازار ۱ احمد آباد آمدم و نیاز به پول نقد داشتم که به هر عابربانکی مراجعه می کردم، نتوانستم مبلغ مورد نیزا خود را دریافت کنم.

علی رمضانی افزود:این وضع عابر بانک های شهر آبادان به خصوص در روزهای پایانی سال و روزهایی است که یارانه نقدی به حساب شهروندان واریز می شود.

یکی دیگر از شهروندان آبادانی اظهار کرد:همراه خانواده برای خرید به بازار خیابان امیری و بازار کالاهای ملوانی خیابان امام (ره) مراجعه کردم و نیاز به اسکناس داشتم، ولی به هریک از عابربانک های اسن خیابان مراجعه کردم، نتوانستم مبلغی دریافت کنم.

اصغر رفیعی که خود را میهمان مردم شهر و مسافری از شهر اندیمشک معرفی کرد، گفت:بعد از ۱٫۵ ساعت در شهر به دنبال عابر بانک حاوی اسکناس می گشتم و بعد مجبور شدم از یکی از فروشگاه ها، پول نقد دریافت کنم.

وی افزود:آبادان، شهری توریستی و میهمان پذیر است و پاسخگو نبودن بانک ها بدون شک در خرید و ورنق اقتصادی شهر تاثیر منفی می گذارد.

احمدی رییس امور شعب بانک صادرات آبادان در گفت و گو با ایرنا با رد هرگونه اختلال در عابربانک های این بانک، با وجود مراجعه خبرنگار ایرنا و تماس تلفنی با وی حاضر به ارائه توضیح در این رابطه نشد.

رییس امور شعب بانک ملی آبادان نیز در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا از برنامه ریزی این بانک برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مسافران به این شهرستان در روزهای پایانی سال خبر داد.

مهرداد رضایی افزود:در قالب طرح نوروزی و استقبال از بهار، سعی می کنیم با افزایش بازرسی تا ۱۵ فروردین سال ۹۴، دستگاه های عابربانک ملی را بدون هیچ مشکلی در شبکه بانکی قرار دهیم تا مردم برای دسترسی به وجه نقد مشکلی نداشته باشند.

وی اظهار داشت:در صورتی که هر یک از عابربانک های وابسته به بانک ملی از سرویس خارج شود، از سوی سامانه پیامکی به رییس شعبه اطلاع رسانی شده تا نسبت به رفع مشکل، اقدام شود.

با قرار گرفتن شهرستان آبادان و خرمشهر در حیطه سازمان منطقه آزاد اروند و رونق اقتصادی در این منطقه، حضور گسترده هموطنان از سایر نقاط استان خوزستان و شهرهای کشور در شهرستان را شاهد هستیم.

سال گذشته د تعطیلات نوروزی، بیش از دو میلیون مسافر در قالب کاروان های راهیان نور و میهمان نوروزی از جاذبه های گردشگری آبادان دیدن کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *