۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های روستایی رامهرمز و رامشیر

خورنا نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های روستایی رامهرمز و رامشیر خبر داد.

شمس‌الله بهمئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در مجموع، در ورزش این شهرستان تحول خوبی به وجود آمده و باشگاه‌های ورزشی رامهرمز ارتقا پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: سالن استخر رامهرمز در حال اتمام است و موتورخانه آن کاملا تعویض خواهد شد و احداث استخر دوم را به‌ زودی کلنگ زنی می‌کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای توسعه راه‌های روستایی حدود ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای رامهرمز و رامشیر در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده که به بودجه عمومی شهرستان اضافه خواهد شد.

وی افزود: در بحث روشنایی معابر عمومی نیز بودجه‌ای به آن اختصاص داده شده تا روشنایی معابر عمومی و شهر نیز تامین شود.

بهمئی همچنین گفت: شهرداری نهادی عمومی غیردولتی و زیر نظر شورای شهر است ولی با این وجود تلاش خواهیم کرد با توجه به عدم درآمدزایی مطلوب، کمک‌های متفرقه‌ای به شهرداری‌های رامهرمز و رامشیر تزریق کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: در حوزه فرهنگی هم همه باید کمک کنند تا به نقطه مطلوب برسیم و از برخی از تنگ نظری‌ها نیز دوری کنیم و فراتر از قانون حرکت نکنیم بلکه باید خود را ملزم به همراهی قانون بدانیم تا به توسعه فرهنگی مطلوب و در چهار چوب قانون برسیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دلسوز النگوهات نشکنه دکتر بهمنى بالاخره بعد از سه سال ابزار و یراق فروشى رو پیدا کردى که تازه یه کانگ بخرى؟!!!! حالا ببین سید چکار میکرد و توانش چقدر بود که کل مدارس رامهرمز را تخریب و از نو بنا کرد، رامشیر را شهرستان کرد، دو یمارستان توى دو شهر دائر کرد، دو سالن ورزشى در رامهرمز و یک سالن در رامشیر احداث کرد، و و .......! شما تازه میخواى یه استخر بسازى ؟! بابا دست خوش.! آقا برو همون پیام نورت رو بچسب بهتره و سنگینترى. در آسمانى که عقاب پرواز میکند جاى کرکسهاى ناتوان نیست آقاى دکتر. سید بى جهت به نماینده دلسوز و جسور معروف نشد، بلکه بخاطر توان و شجاعت و جسارت و بیان و کارآمدى فراوان و پیگیریهایش در دولت و مجلس و قطع نکردن ارتباطاطش با مردم بود. بفرمایید تشریفتونو ببرید. واقعاً که هم کشور و هم استان و هم این سه شهرستان رامهرمز و رامشیر و هفتکل از اینکه شخصیت محبوبى همچون حاج آقا سید ناصر موسوى را در این دوره نداشت متضرر شد و تاوانش را هم بیشتر مردمى که در فقر بسر میبرند پرداخت کردند، اقاى دکتر بهمنى کهگلویه بویراحمدى
  • محمدى النگوهات نشکنه دکتر بهمنى بالاخره بعد از سه سال ابزار و یراق فروشى رو پیدا کردى که تازه یه کانگ بخرى؟!!!! حالا ببین سید چکار میکرد و توانش چقدر بود که کل مدارس رامهرمز را تخریب و از نو بنا کرد، رامشیر را شهرستان کرد، دو یمارستان توى دو شهر دائر کرد، دو سالن ورزشى در رامهرمز و یک سالن در رامشیر احداث کرد، و و .......! شما تازه میخواى یه استخر بسازى ؟! بابا دست خوش.! آقا برو همون پیام نورت رو بچسب بهتره و سنگینترى. در آسمانى که عقاب پرواز میکند جاى کرکسهاى ناتوان نیست آقاى دکتر. سید بى جهت به نماینده دلسوز و جسور معروف نشد، بلکه بخاطر توان و شجاعت و جسارت و بیان و کارآمدى فراوان و پیگیریهایش در دولت و مجلس و قطع نکردن ارتباطاطش با مردم بود. بفرمایید تشریفتونو ببرید. واقعاً که هم کشور و هم استان و هم این سه شهرستان رامهرمز و رامشیر و هفتکل از اینکه شخصیت محبوبى همچون حاج آقا سید ناصر موسوى را در این دوره نداشت متضرر شد و تاوانش را هم بیشتر مردمى که در فقر بسر میبرند پرداخت کردند، اقاى دکتر بهمنى کهگلویه بویراحمدى