وضعیت درمانی رامهرمز به زودی متحول می‌شود

خورنا فرماندار رامهرمز گفت: وضعیت درمانی این شهرستان به زودی متحول خواهد شد.

مصطفی سمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: رامهرمز شهرستانی کهن است و از دیرینه‌گی بسیار زیادی برخوردار است و همین دیرینه‌گی باعث می‌شود که توجه ویژه‌ای به عمران و آبادانی این شهرستان داشت.

وی ادامه داد: هیچ منطقه‌ای رشد نخواهد یافت مگر با همدلی و یاری همه مسئولان و همراهی مردم شهرستان که می‌تواند ما را از نقطه فعلی به مراحل بالاتری ببرد.

فرماندار رامهرمز، ضمن تاکید بر بهبود وضعیت درمانی شهرستان تصریح کرد: رامهرمز در نقطه‌ای واقع شده که بین چند شهر است و اغلب بیماران از شهرهای اطراف به رامهرمز آمده و امورات بهداشتی و پزشکی خود را در این شهرستان انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید رامهرمز را هر چه بیشتر به سوی تعالی و پیشرفت سوق دهیم، افزود: باید تلاش کنیم وضعیت را رو به بهبود ببریم و نگاهی بلند و توسعه گرانه به کار خودمان داشته باشیم.

سمالی ادامه داد: با تلاش‌های نماینده این شهرستان به زودی بخش سی.تی.اسکن بیمارستان امام افتتاح خواهد شد.

فرماندار رامهرمز در ادامه عنوان کرد: هر دو بیمارستان این شهرستان همچنان به کار خود ادامه خواهند داد و شایعه تعطیلی بیمارستان امام نیز صحت ندارد.

وی در پایان گفت: بخش اورژانس بیمارستان مادر نیز در حال تغییرات عمده‌ای است و امیدواریم بتوانیم با افتتاح آن رضایتمندی مردم را محقق کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *