لزوم بکارگیری از ظرفیت‌ سازمان‌های مردم‌نهاد در بخش‌های گردشگری و سلامت هندیجان

خورنا وهاب شیرعلی : امیرعلی توسلی در حاشیه جلسه سازمان‌های مردم نهاد شهرستان هندیجان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این منطقه اظهار کرد: باید در هندیجان نیازسنجی و معلوم شود که کدام حوزه جهت پیشرفت نیاز به ورود مردم دارد.
وی افزود: مثلا در بحث اعتیاد، واقعا لازم است، مردم وارد صحنه شوند در غیر اینصورت دولت به تنهایی نمی‌تواند از عهده کار درآید ،‌باید سازمان‌های مردمی در این زمینه فعال شوند چون دشمن بیشترین سرمایه گذاری را در این زمینه انجام و نسل جوان ما را هدف قرار داده است.یکی از اصول مدیریتی این است که مردم کارها را انجام دهند و دولت نظارت کند و کنترل کارها را در دست داشته باشد.
معاون فرماندار هندیجان تاکید کرد : این کار یک عزم ملی می‌خواهد زیرا باید در تمام حوزه‌ها چون سلامت، گردشگری، ورزش و صنایع دستی سازمان مردم نهاد داشته باشیم تا مردم آموزش ببینند و کارگروه‌هایی از نخبگان که دغدغه‌ها را بررسی کنند. نقش سازمان‌های مردم نهاد این است که در مقابل خود و مردم احساس مسئولیت کنند.
توسلی با بیان اینکه هر جامعه‌ای که مردم در آن ایفای نقش کنند پیشرفت دارد، گفت: کشور ما ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی دارد و دشمن هم حقیقیت وجود ۷ هزار Ngo در کشور را دریافته است.
معاون فرماندار هندیجان عنوان کرد : هندیجان جامعه فعال و بالنده‌ای دارد و به آسانی می‌توان از ظرفیت‌های مردمی آن در بخش‌های مختلف استفاده کرد زیرا این واقعیتی‌‌ است که برای همه مسئولان ادارات روشن شده است. باید در تمام زمینه‌ها گردشگری صنایع دستی و سلامت از سازمان‌های مردم نهاد Ngo در شهرستان کمک بگیریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *