با حضور در تمرینات تیم فولاد خوزستان؛

استاندار: هیچ نوع اتفاق و همکاری برای تیم فولاد خوزستان در سطح ملی انجام نشده/ مسئولان استان به فولاد نگاه ویژه داشته باشند

خورنااستاندار خوزستان گفت: متاسفانه هیچ نوع اتفاق و همکاری برای تیم فولاد خوزستان در سطح ملی انجام نشده و مسئولان استان باید به این مسئله نگاه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدایی شامگاه گذشته با حضور در تمرینات تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه الغدیر اهواز، هدف از این حضور را دیدار با عوامل  هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان این تیم عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایطی که تیم داشته و کم لطفی هایی که در حق آن شده است، اعتقاد دارم در مملکت اگر یک مجموعه بتواند در سطح ملی افتخار آفرینی کند، بر همه دستگاه ها است که به آن مجموعه نگاه ویژه داشته باشند و از هر نوع همکاری لازم با آن دریغ نکنند.

وی افزود: متاسفانه هیچ نوع اتفاق و همکاری برای تیم فولاد خوزستان در سطح ملی انجام نشد و اگر نیروسازی خود فولاد نبود این تیم تا اینجا نمی رسید و این استقامت فولاد در برابر مشکلات افتخاری برای این باشگاه محسوب می شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: دلیل این دیدار با توجه به مشکلات و دل نگرانی هایی که وجود داشت، هم حضور بود و هم خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان تیم و اینکه اگر مدیریت و بازیکنان تیم موارد یا خواسته ای دارند با ما در میان گذاشته تا پیگیری های لازم برای بررسی و رسیدگی به آن را انجام دهیم.

مقتدایی تصریح کرد: امروزه با شرایطی که با ما داریم هرکسی که بتواند یک مقداری جایگاه هر مجموعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی یا ورزشی را در دنیا به نفع کشور کند، باید حفظ شود اما متاسفانه این مطلب در استان خوزستان مانند بقیه مسائل آن مغفول مانده و مسئولان در سطح ملی هیچ حساسیتی نسبت به آن ندارند، شاید اگر تیم دیگری بود این حساسیت ها بیشتر می شد اما برای فولاد که با امکانات خودش به اینجا رسیده است این یک نوع کم لطفی محسوب می شود.

وی در پایان گفت: تمام تلاش خود را کردیم تا در حد لیگ و باشگاهی وظایف خود را در خصوص حل مشکلات فولاد انجام داهیم و در دیدار امروز هم با برخی بازیکنان که مشکلاتی دارند صحبت کرده و تمام سعی مان را برای رفع مشکل آنها به کار می گیریم.