کلاهبردار میلیاردی در بهبهان به دام افتاد

خورنا ساعتی پیش میلیاردر معروفی که پول های مردم را با شگردهای مختلفی بالا کشید بالاخره پس از ماهها تعقیب توسط دستگاه قضا و ماموران امنیتی بهبهان دستگیر شد.

 

به گزارش خورنابه نقل از خبرنگار بهبهان نیوز ، خبرها حاکی از دستگیری فردی است  که با شگردهای مختلفی از طریق معامله املاک و خودرو کلاهبرداری کرده و متورای شدبه بود وی بالاخره با تلاش دستگاه قضا و ماموران امنیتی به دام افتاد .

گفتنی است این شخص به بهانه داد و ستد بیش از ۱۰۰ میلیارد از مردم دریافت کرد و پس از مدتی پا به فرار گذاشت ، کسانی که در این میان از این مسئله متضرر شده بودند با تنظیم شکایات پیگیر موضوع شدند .

ساعاتی پیش خبردار شدیم قربانیان این اختلاس با حضور در جلوی دادگاه شهرستان خواستار رسیدگی به پرونده این متهم شدند و از مقامات قضایی در خواست عودت مبالغ از دست رفته خود را نمودند.

جزئیات بیشتر این خبر متعاقبا اعلام خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • m.B ای کاش این نیروهای امنیتی برای همه ی موضوعات به جدیت اقدام کنند.متاسفانه شهربهبهان چه مسئولینش بخواهندباورشان شود وچه اینکه خودشون رو فریب بدهند بهبهان خراب شده است وهمه وهمه بخاطر سهلنگاری ها و عدم وجود وجدان درکارمسئولین هست که فقط به فکر جمع مال ومنال خودشانند.