ادامهٔ ترافیک و راه‌بندان شدید در محور اهواز – بندر امام خمینی +عکس

خورنا صبح امروز محور ورودی بندر امام از پلیس راه تا تأسیسات بندر که حدود ۱۱ کیلومتر است، به شکل بی‌سابقه‌ای دچار ترافیک حاد شده و منجر به راه بندان شدید شد.

راه‌بندان شدید و ترافیک بی‌سابقه، امروز نیز مسیر ارتباطی تأسیسات بندری به بندر امام را مسدود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، صبح امروز محور ورودی بندر امام از پلیس راه تا تأسیسات بندر که حدود ۱۱ کیلومتر است، به شکل بی‌سابقه‌ای دچار ترافیک حاد شده و منجر به راه بندان شدید شد.

۲۵۴۷۹۱

با اتخاذ تصمیماتی که به‌ وسیله بخشدار و جمعی از مسوولان ذیربط در هفته‌های گذشته گرفته شد، تا حدودی مشکل ترافیک حاد محور ارتباطی تأسیسات بندری به شهر بندر امام برطرف شده بود،اما متاسفانه در روزهای اخیر مجددا این مشکل، سر باز کرده است.

این مشکل که ظاهرا به دلیل اخلال در سیستم اینترنتی نوبت دهی درب ورودی گمرک صورت گرفته بود، باعث تأخیر چند ساعتهٔ حضور کارکنان شرکت‌های منطقه از جمله، اداره بنادر، صنایع فولاد، کشتیرانی و برخی شرکت‌های منطقهٔ ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام در محل خود شد.

لازم به ذکر است که با توجه به در پیش بودن تعطیلات سال نو و ورود مهمانان نوروزی و همچنین کاروان‌های راهیان نور، چنانچه این مشکل به صورت اساسی حل نشود، می‌تواند در ایام نوروز به بحرانی وسیع در منطقه منجر شود.