اولین همایش بنیاد بین المللی بختیاری در خوزستان برگزار می شود

خورنابنیانگذار و مدیرعامل موسسه بین المللی بختیاری از برگزاری اولین همایش این بنیاد در خوزستان با موضوع همبستگی و همدلی خبر داد.

حجت الاسلام اردشیر محمدی بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولین همایش بنیاد بین المللی بختیاری با موضوع همبستگی و همدلی، هشت اسفندماه ساعت ۱۳ تا ۱۸ بعد از ظهر در تالار گیت بوستان اهواز برگزار می شود. برقراری و حفظ اتحاد و همبستگی بین تمامی کارگروه های فرهنگی که در حوزه بختیاری فعالیت می کنند از جمله اهداف اصلی برگزاری این همایش است.

وی افزود: سعی داریم تا این همایش بزرگ را با حضور عموم مردم برگزار کنیم و از بزرگانی چون آیت الله موسوی جزایری و محسن رضایی برای حضور در همایش دعوت کنیم. پیش بینی ما برای تعداد مهمانان این همایش بیش از دو هزار نفر است.

بنیانگذار و مدیرعامل موسسه بین المللی بختیاری تصریح کرد: در همایش فوق از حضور تمامی قومیت ها استقبال می شود. تصمیم داریم از شیوخ عرب استان خوزستان نیز دعوت کنیم تا اتحاد را علاوه بر قوم بختیاری و لر، با سایر اقوام در کشور ایران برقرار کنیم.

محمدی بختیاری عنوان کرد: امیدواریم که با برگزاری این همایش در راستای اهداف ملی، دینی و انقلابی بتوانیم به ایران اسلامی، بزرگ و گرانقدر خدمتی کرده باشیم.

بنیانگذار و مدیرعامل موسسه بنیاد بین المللی بختیاری یادآور شد: کلیه هم میهنان لر و بختیاری را برای همکاری در این بنیاد دعوت می کنیم. این بنیاد تصمیم دارد تا نخبگان را شناسایی کرده و از حضور و تجربه آنها بهره مند شود.

وی تاکید کرد: به منظور افزایش آگاهی علاقه مندان به این مهم، در صدد چاپ کتاب های قدیمی از بزرگان بختیاری همچون سردار اسعد بختیاری هستیم که به محض آماده شدن در اختیار عموم قرار می گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *