ابتکار: دلواپسان می‌خواهند محیط زیست را منحل کنند

خورنا رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه دلواپسان می‌خواهند محیط زیست را منحل کنند، گفت: دولت تلاش خود را برای رفع تمام حصرها و ایجاد فضای باز سیاسی می‌کند ولی این در اختیار روحانی نیست و قوای مختلف باید همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در جشن سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه شریف گفت: دروغ مبنای فساد و اختلاس و تقلب است، انجمن‌های اسلامی دروغ نگفتند به مردم ولو اینکه منحل شان کردند.

وی افزود: دولت تلاش خود را برای رفع تمام حصرها و ایجاد فضای بازسیاسی می‌کند ولی این در اختیار روحانی نیست و قوای مختلف باید همکاری کنند.

ابتکار ادامه داد: عده‌ای دلواپس می‌خواهند محیط زیست را منحل کنند.

وی با بیان اینکه اگر امروز دوباره ندای احزاب مختلف و تنوع صدای سیاسی را می‌شنویم حاصل صبر دانشجویان است، اضافه کرد: انجمن اسلامی هویت خود را حفظ کرده و شکل‌گرفتن دوباره انجمن‌های اسلامی با همان آرمان‌های اصیل را گرامی می‌داریم.

رئیس سازمان محیط زیست اظهار داشت: اعتقاد داریم به فضایی که همه صداهای دانشجویان طیف‌های مختلف همه در کنار هم در چارچوب قانون فعالیت کنند. بدور از احساسات کور حرکت کنیم، جامعه نیازمند منطق است.
ابتکار تصریح کرد: نقد را برای دشمنی و کینه پراکنی انجام ندهیم. نقد را برای اصلاح انجام بدهیم، حتماً قدرت را نقد کنیم. این خط مشی انجمن اسلامی بوده است.
انجمن هم دولت‌های هم سو و هم غیر هم سو را نقد کرده است اما دولت‌هایی که با انجمن همسو نبودند فضایی برای نقد نمی‌گذاشتند.