برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نورزوی رامشیر

خورنا

امسال نیز همچون سال‏های قبل به منظور ارتقای سطح کیفی برنامه‏ ها ، ایجاد تسهیلات و خدمات جدید تلاش می‏کنیم تا بتوانیم خدمات مطلوبی به مسافران ارائه نماییم.

 جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان رامشیر ویژه نوروز ۹۴ در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.
در این جلسه و فرماندار شهرستان رامشیر با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: با بررسی نقاط ضعف و قوت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال ۹۳ ، تمام اعضای این ستاد بایستی تلاش کنند تا نواقص سالهای گذشته را برطرف کنند.

فیوضی با اشاره به اینکه ستاد دائمی تسهیلات سفر شهر رامشیر  تصریح کرد: امسال نیز همچون سال‏های قبل به منظور ارتقای سطح کیفی برنامه‏ ها ، ایجاد تسهیلات و خدمات جدید تلاش می‏کنیم تا بتوانیم خدمات مطلوبی به مسافران ارائه نماییم.

فرماندار شهرستان رامشیر با اشاره به تشکیل ستاد شهرستان‌ نیز گفت: تمام نهادها و ادارات عضو ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی در ارائه خدمات به مسافران نوروز ۹۴ با یکدیگر همسو و در تعامل کامل هستند.

فرماندار رامشیر خاطر نشان کرد: این شهرستان می‌تواند زمینه جذب بسیاری از گردشگران را فراهم کند و در صورت شناساندن درست آن‌ها می‌توان صنعت گردشگری را در شهرستان تقویت نمود.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان رامشیر در ارتباط با نقش اداره صنعت معدن و تجارت و مجمع امور صنفی و سایر ادارات در امر تسهیلات سفر شهرستان تصریح کرد : همچنین نظارت بر نحوه توزیع و قیمت‌گذاری کالاها در فروشگاه‌های مواد خوراکی و پوشاک، تجهیز مدارس شهرستان برای مسافران،  فعال شدن گروه‌های تاتر خیابانی محلی برای جذب گردشگر، توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی از مکان‌های فرهنگی ، تاریخی و گردشگری و نصب پلاکارد از مهمترین برنامه‌ها و وظایف اعضای این ستاد است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *