در گفتگوی اختصاصی خورنا با کیانی مطرح شد:

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: یکی از نقاط قوت شهرستان هندیجان، آگاهی مسئولان به ورزش است/ توضیحات کیانی درباره تبدیل سالن ورزشی هندیجان به تجاری

فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان درگفتگو با یونس عبادی خبرنگار ورزشی خورنا اظهار کرد: برای حمایت از ورزش استان و شهرستان به دنبال درآمد ثابت و پایداری هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از نقاط قوت شهرستان هندیجان، آگاهی مسئولان به ورزش است افزود: مسئولان شهرستان هندیجان، فرماندار، امام جمعه و رییس شورای شهر همگی ورزشی هستند و به ضرورت و واقعیت ورزش آگاه هستند که وقتی دست به دست هم بدهند و با هم تعامل داشته باشند زمینه رشد ورزش شهرستان فراهم خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه اماکن ورزشی در هندیجان، کمبودها و مشکلات زیادی دارند عنوان کرد: بیشترین مشکل امروز خانواده‌ ورزش، مباحث مالی است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه اقدامات کافی را در جهت تامین اعتبار و رفع نواقص آنها انجام دهیم.

کیانی‌زاده در خصوص تجهیز سالن‌های ورزشی هندیجان، حل مشکل نورافکن‌های زمین چمن، تکمیل پیست دو و میدانی، سکو و رختکن‌های استادیوم تختی، همچنین احداث یک زمین چمن مصنوعی قول پیگیری داد و گفت: در بازدید از سالن بصیرت هندیجان جنوبی، یکی از مشکلات این سالن غیراستاندارد بودن آن برای برگزاری بعضی ورزش‌ها به‌ویژه فوتسال است.

وی ادامه داد: دیگری مشکل کفپوش این سالن است که ترمیم خواهد شد، ضمن اینکه دیگر مشکل این سالن نداشتن بالابر بوده که با اضافه شدن بالابر مشکل پروزکنورهای سوخته شده هم برطرف خواهد شد.کیانی‌زاده یادآور شد: با پیگیری‌های سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان، ظرف چند روز آینده محوطه سالن بصیرت هندیجان جنوبی نیز با همکاری شهرداری آسفالت خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، همچنین این نوید را به ورزشکاران هندیجانی داد که پیست دو و میدانی، تجهیز نورافکن‌ها، ترمیم سکوها و رختکن‌های استادیوم تختی به‌زودی بازسازی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در کنار این‌ها، احداث زمین چمن مصنوعی در مجموعه استادیوم تختی از دیگر مصوباتی بوده که در حال پیگیری است. کیانی‌زاده اضافه کرد: به هیئت‌های ورزش شهرستان هندیجان ۲۰ میلیون تومان کمک خواهد شد که سرپرست اداره ورزش هندیجان هیئت‌های مدنظر را معرفی خواهد کرد تا مبلغ به حساب آنها واریز شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ورزش باید به درآمد ثابت و پایدار برسد از فرماندار هندیجان تقدیر کرد و گفت: شجاعت فرماندار ورزش‌دوست هندیجان در جهت کمک به ورزش و آینده‌نگری وی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: وقتی فرماندار اعلام کرد در هندیجان سالنی وجود دارد که مدت‌هاست بلااستفاده مانده و نه کفپوش دارد و نه سقف آن تکمیل است پذیرفتیم برای چند ماه این سالن را در اختیار فرمانداری قرار دهیم که در قبال این چند ماه، سالن را در حالی ما پس بگیریم که هم کفپوش آن درست شده و هم سقف آن به‌ صورت استاندار بازسازی شده باشد.

کیانی‌زاده در خصوص تغییر کاربری این سالن ورزشی به تجاری که حرف و حدیث‌هایی را به دنبال داشته است متذکر شد: با توجه به کمبود اعتبارات حتی در سال آینده هم نمی‌توانستیم به وضعیت این سالن رسیدگی کنیم ولی با این اقدام، سالن تکمیل خواهد شد و در اختیار علاقه‌مندان به ورزش قرار خواهد گرفت و نام آن هم تغییر کاربری نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد:ما به دنبال منابع درآمد برای ورزش هستیم حتی به روسا و هیت های ورزشی شهرستانها نیز گفته ام که باید به فکردرآمدزایی و تامین منابع جدید مالی باشند. که اگر مکانی دارید یا فضایی هست که بتوان در آن مغازه دایر کرد با نظر مسولان شهرستان اعلام نمایید چون اگر پول باشد و درآمد ثابت, ورزش شهر هم در کنارش رونق خواهد گرفت .

کیانی زاده اضافه کرد:دربازدید از هندیجان خوشبختانه به راحتی می توان بیبش از بیست دهانه مغازه دایر کرد که بعد از گرفتن مجوز در آینده ای نزدیک این کار صورت خواهد گرفت تا از این منبع درآمد پایدار و ثابت بشود, برای ورزش هندیجان خرج کرد و اینها ورزش هندیجان را برای سالهای آینده بیمه خواهد کرد

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مورد استخر سرپوشیده هندیجان گفت:برای راه اندازی استخر شهرستان دو میلیارد تومان پول لازم است تا تکمیل و راه اندازی شود که اگر مجوزهای لازم را بتوانیم بگیریم بدون تغییر کاربری ورزشی بدنبال فروش و واگذاری ان به بخش خصوصی هستیم استخر شهرستان هندیجان متاسفانه در سال ۹۳ اعتبار استانی نداشت.اما طبق ماده ۱۸۰ که به پیشنهاد نماینده شهرستان محقق می شود مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است ما هم سعی میکنیم بتوانیم اعتبار استانی برای این پروژه جذب بکنیم تا انشاءالله درسال ۹۴ این پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.البته همونطور که گفتم قصدفروش و واگذاری آن به بخش خصوصی را داریم
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مورد وضعیت پروژهای ورزشی نیمه تمام شهرستان و استان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۶۳ پروژه نیمه تمام در استان خوزستان وجود دارد که نیاز به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا به بهره برداری برسد لذا سیاست وزارت ورزش و دولت براین شد تا این پروژه ها دسته بندی شود که پروژه با پیشرفت فیزیکی زیر ۵۰ درصد باید طبق قانون به بخش خصوصی واگذار شودتا توسط این بخش به بهره برداری برسد که در همین راستا اقدامات قانونی آن در حال اجراست اما در خصوص دیگر پروژهای موجود که پیشرفتی بالای ۷۰ درصد داشته اند در صدد تکمیل آن ها هستیم که به تدریج در حال جذب این بودجه هستیم و در صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی آن تمامی این پروژه به بهره برداری خواهد رسید .

گفتنی است فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان به اتفاق هیات همراه ,جعفری نسب فرماندار هندیجان ،شمیل پور امام جمعه ,توسلی معاون فرماندار,رییس شورای شهر و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان از استادیوم جهان پهلوان تختی ,سالن های چند منظوره ، استخر سرپوشیده و وضیعت اماکن ورزشی شهرستان هندیجان را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ذره بين هندیجان ورزش نداره.... اومدن آقای کیانی زاده بخاطر چیز دیگه بود ؟؟