فرماندار بهبهان خبر داد: رنگ‌آمیزی تمام مدارس بهبهان

به گزارش خورنا و به نقل از فارس، فرهاد باذلی محبوب پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به کمبود فضای آموزشی به منظور تک نوبته کردن مدارس اظهار داشت: در طرح جامع بهبهان که هم اکنون در حال بررسی و پیگیری است فضاهای لازم با کاربری آموزشی و برای احداث ساختمان مدارس در نظر گرفته شده است.
وی به احداث استخر سرپوشیده فرهنگیان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه آموزش شنا در برخی از مقاطع تحصیلی اجباری شده است، احداث این استخر امری مهم و ضروری به شمار می‌آمد.
باذلی محبوب هزینه احداث این استخر را بالغ بر یک میلیارد تومان بیان کرد و گفت: ۷۰۰ میلیون تومان از هزینه مورد نیاز احداث این استخر توسط سازمان نوسازی مدارس و ۳۰۰ میلیون تومان آن توسط خیران آماده شده است که امیدواریم تا یک سال آینده این فضای ورزشی به بهره برداری برسد.
فرماندار بهبهان همچنین با بیان اینکه اردوگاه شهید رجایی این شهرستان هیچ شباهتی به اردوگاه دانش آموزی ندارد، اذعان کرد: از دو ماه گذشته افق جدیدی را در این موضوعات باز کرده تا نگرش مسئولان تغییر کرده و به دنبال تغییر این اردوگاه و رساندن آن به استانداردهای جهانی هستیم.
وی تصریح کرد: طرح مطالعه شده و با تمام توان به دنبال حل مشکلات این اردوگاه بوده تا با هزینه‌ای که در آن می‌شود برنامه‌های فوق برنامه دانش آموزان بهبهانی نیز تغییر کرده و پربارتر از قبل دنبال شوند.
باذلی محبوب خاطرنشان کرد: امروزه همه مسئولان باید در جهت رفع نیازهای جوانان و نوجوانان تلاش کرده و با افق دید بلندی به مسایل این قشر جامعه نگاه کنند.
وی در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و ضمن تأکید بر اهتمام همه مسئولان برای هرچه بهتر آغاز شدن سال تحصیلی جدید، کمک و رفع کمبودهای آموزش و پرورش افزود: گام نخست در این خصوص را فرمانداری برداشته و ۵۰ میلیون تومان رنگ خریداری کرده و به منظور زیباسازی واحدهای آموزشی به خصوص واحدهای مستقر در مسیرهای اصلی به آموزش و پرورش تحویل داده است.
فرماندار بهبهان در پایان ضمن تأکید بر حضور خبرنگاران در جلسات شورای آموزش و پرورش که یک شورای زیربنایی است به طرح ترافیک با آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: بدون طرح‌های مدون ترافیکی نمی توان مشکلات ترافیکی در سطح شهرستان را برطرف کرد و به همین منظور به دنبال دعوت از تیم کارشناس ترافیکی هستیم تا طرحی را برای ترافیک بهبهان تدوین کرده و با آن بتوانیم معضلات ترافیکی شهر را برطرف کنیم.