بالاخره، کدام هاشمی رئیس مجلس خبرنگان رهبری میشود؟!

خورنادبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: مسئله ریاست مجلس خبرگان رهبری با برگزاری اجلاسیه آن مشخص خواهد شد اما احتمالا آیت‌الله هاشمی شاهرودی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در حاشیه نشست ۳ هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون ریاست مجلس خبرگان گفت: مسئله ریاست مجلس خبرگان وقتی اجلاسیه این مجلس تشکیل شد، مشخص می‌شود که چه کسی رئیس خواهد شد. این موضوع هنوز مشخص نیست. احتمالا آیت‌الله هاشمی شاهرودی است.

وی افزود: جامعه روحانیت به دنبال این است تا اصولگرایان را جمع کند تا به نظر واحدی برسند. به همین خاطر با آیت‌الله مصباح یزدی نیز جلسه خواهیم داشت.

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به لغو دیدار سه‌جانبه وی با آیت‌الله مصباح و آیت‌الله یزدی گفت: در این خصوص قرار بود جلسه‌ای داشته باشیم اما به دلایلی این جلسه تشکیل نشد. فکر می‌کنم اواخر اسفند زمان این جلسه مشخص می‌شود.

امام جمعه موقت تهران در ادامه تصریح کرد: جلسه با آیت‌الله مصباح خواهیم داشت و در برنامه‌ها با ایشان مشورت می‌کنیم و نظر ایشان را خواهیم گرفت. سعی می‌کنیم جامعتین با نظر آیت‌الله مصباح یک نظر واحد داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با ولایتی و قالیباف جلسه داشته‌اید گفت: ما جلسه‌ای با ولایتی و قالیباف نداشته‌ایم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در خصوص اقدامات فرهنگی دولت نیز گفت: ما از خدا می‌خواهیم دولت را کمک کند و در حوزه فرهنگی با آنچه که رهبری انتظار دارند هماهنگ باشد. گام‌های بیشتری از دولت در حوزه فرهنگ انتظار است.

آیت‌الله موحدی کرمانی در پایان سخنان خود گفت: مسائل مهمی در اقتصاد مقاومتی وجود دارد که هنوز انجام نگرفته از جمله یکی از اصول اقتصاد مقاومتی پرهیز از اسراف است که ما گام بزرگی در این مسیر ندیده‌ایم.