جلسه شورای اداری جوانان شهرستان رامشیر برگزار شد

خورنا: جلسه شورای اداری جوانان شهرستان رامشیر با حضور کیانی مشاور جوان استاندار خوزستان برگزار گردید.

به گزارش خورنا، در جلسه شورای اداری جوانان شهرستان رامشیر یعقوب اسعدی، فرماندار رامشیر  بیان کرد: ما کشوری جوان هستیم و بکی از ویژگیهای جوانان خلاقیت و ابتکار است.

وی ادامه داد: مشاوران جوان می توانند بازوان توانمندی برای مدیران باشند.

در بخش دیگری از این نشست، وحید کیانی مشاور جوان استاندار خوزستان عنوان داشت: هیئت وزیران  به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی منشور ملی مشاوران جوان را تصویب کرد و به دستگاههای اجرایی ابلاغ نمود.

وی سپس به شرح اهداف منشور ملی جوانان که شامل فلسفه وجودی، ارزشهای سازمانی و فردی می باشد پرداخت و یکی از اهداف جدی مشاوران جوان را تزریق نیروهای جوان و خلاق در سیستم مدیریتی کشور دانست.

کیانی چشم انداز افق۱۰  ساله حوزه مشاوران جوان را مجموعه ای از جوانان برجسته، مدیران کارآمد و توانمند، صاحب نظر و معتقد به ولایت فقیه عنوان کرد.

در پایان این جلسه رییس گروه مشاوران جوان استان از فرماندار رامشیر بابت بهره برداری از  ظرفیت جوانان این  شهرستان قدردانی کرد.

قابل ذکر است در این نشست تصمیماتی مبنی بر هماهنگی با مدیر کل ورزش و جوانان استان جهت مساعدت مالی به تیمهای ورزشی، چاپ کتاب شعر شعرای شهرستان و تشکیل هسته فرهنگی در شهرستان توسط ادارات اخذ گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *