دانشگاه دولتی که می گویند اینگونه باید باشد ؟؟؟؟

خورنادانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای در اوج امتحانات ترم که هر دانشجویی بیش از مواقع دیگر به صفحه ی شخصی خود برای اطلاع پیدا کردن از نمرات خو د مراجعه می کند که با خطای سیستم مواجه می شوند وبا پیگیری های که صورت میگرد معلوم می شود سیستم از طرف تهران برای یک پارچه سازی قطع شده است .

پس از گذشت چند روز یک سایت جدید معرفی میشود که دانشجویان بتوانند نمرات خود را در آنجا مشاهده کنند اما با گذشت قریب ۱ ماه از اتمام امتحانات هنوز نمراتی باقی مانده که اعلام نشده اند .

با این وجود تاریخ های ۲۱و۲۲و ۲۳ بهمن ماه برای انتخاب واحد اعلام می شوند به امید اینکه در سیستم ثبت شده اند اما در روز ۲۵ بهمن اعلام شد که دانشجویان برگه انتخاب واحد را به آموزش ببرند تا ثبت کنند و اکثر دانشجویان این کار را انجام دادند ولی در عین ناباوری دانشجویان روز دوشنبه ۲۷ بهمن اعلام شد که طی جلسه ی شورای آموزش دانشگاه تمامی انتخاب واحد ها حذف و دانشجویان باید به صورتی دستی همانند سال های نبود اینترنت وکامپیوتر به صورت دستی انجام گیرد حال این سوال مطرح میگردد.

دانشگاه دولتی اینگونه باید باشد؟؟؟؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امیر سلام خسته نباشید.من سال ۸۵ ورودی این دانشکده بودم بعد الان دارم ارشد میگیرم باورتون میشه مدرک کارشناسیم هنوز دستم نمیدن بخاطر اینکه هنوز مدرک اصلی این دانشکده صادر نشده به نظرتون نزدیک به ده ساله این مدرک چرا صادر نشده؟؟؟؟؟؟باورکنید بالغ بر ۵۰ بار تو این مدت رفتم و سرزدم اما ..... خواهشی که دارم ازتون این مورد رو حداقل پیگیری کنید .واقعا هیشکی نیست به دادمون برسه ای خدااااااااااااااا .