سرمچی پلیس از بنزین های آبکی هفتکل + عکس

خورنا – وی گفت: این اقدام که در سریعترین زمان با همت نیروهای انتظامی انجام شد، آنها نیز متوجه شدند که نیم بیشتری از بنزین های جایگاه سوخت هفتکل با آب مخلوط است.

به گزارش خورنا – م.ج. اصلانی در گفتگو با خبرگزاری ندای هفتکل گفت: در حالی که قرار بود برای یک مسئله شخصی ام امروز یکشنبه به یک شهر دور سفر کنم، مقارن ساعت ۲۲ شب گذشته جهت سوخت گیری خودرو ام به جایگاه سوخت هفتکل مراجعه کردم.

وی افزود: بعد از سوخت گیری به منزل آمدم و احساس می کردم که از خودرو ام آب ریخته می شود و فورا به یک تعمیرگاه مراجعه کردم؛ اما وقتی باک خودرو را بازکرد شاهد بودم که نیم بیشتری از بنزین دورن باک با آب مخلوط است و وقتی این موضوع را دیدم بشدت عصابی شدم و به هر صورت با دادستان دادگاه شهرستان هفتکل تماس گرفتم.

وی در ادامه گفت: دادستان به نیروهای انتظامی گفت برای اسبات این قضیه یکی از نیروهای کلانتری به جایگاه سوخت مراجعه کند و از همان پمپ سوخت گیری کند؛ این اقدام که در سریعترین زمان با همت نیروهای انتظامی انجام شد، آنها نیز متوجه شدند که نیم بیشتری از بنزین های جایگاه سوخت هفتکل با آب مخلوط است.

اصلانی در پایان اظهار داشت: این موضوع هم اکنون در دست اقدام نیروهای انتظامی می باشد و امیدواریم دادستان و پلیس آگاهی شهرستان هفتکل نسبت به این موضوع مهم که همیشه به عنوان یک معضل در شهرستان بود پیگیری نمایند.

همچنین ۱۴۴۴-۰۹۳۷ یکی از اعضای گروه واتس آپ ندای هفتکل هفتکل در همین خصوص نوشت: برای امورات محوله کاری به شهرک طالقانی رفته بودم و به خودروی مانده در راه برخوردم. اتفاقا خودروی که خراب شده٬ مالک آن یکی از دوستانم بود که یک خودروی ال۹۰صفر کیلومتر بود که مکانیک هم برای تعمیرات اولیه بر روی خودرو آنجا حضورداشت. پس از سوال از مکانیک٬ ایشان پاسخ داد که «علت خرابی ماشین آب مخلوط در بنزین میباشد» من هم چون باید بعد از انجام کارم در شهرک طالقانی برای انجام مأموریت بعدی به روستای سی مایلی میرفتم از ترس اینکه در جاده بمانم برای سوخت گیری «به جایگاه سوخت نمره۱رفتم». بارها مخلوط کردن آب در بنزین اتفاق می افتد و هر بار صدمات زیادی به خودروهای همشهریان وارد میشود و این معضل همچنان باقی است و قبل از این در روزهای تاسوعا وعاشورا که شهر ما میزبان خیلی ازهمشهریان از نقاط مختلف استان بود متاسفانه میهمانان ما با خرابی خودروهای خود مواجه شدند که تمامی این خرابی ها جملگی فقط یک دلیل داشته و آن «میزان زیاد آب در بنزین بود» امیدوارم که فرماندار محترم نسبت به این مشکل از طریق مقام محترم قضایی اقدامات بازدارنده را اعمال فرمایند تا انشاالله شاهد اینگونه مشکلات برای همشهریان نباشیم

 

گزارش و عکس از: علی عوض نژاد

 

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل