ایستگاه‌های مطالعه در ادارات امیدیه ایجاد شود

خورنا: فرماندار امیدیه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: به‌منظور ارتقای فرهنگ کتابخوانی، ایستگاه‌های مطالعه در ادارات این شهرستان ایجاد و راه‌اندازی شود.

حسین لامی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: فرهنگ کتابخوانی در توسعه و پیشبرد اهداف متعالی جامعه بسیار مؤثر است، به همین خاطر باید به این بخش توجه ویژه شود.

وی افزود: این امر ابتدا باید از خانواده آغاز و سپس در دیگر بخش‌های اجرایی جامعه اجرا و نهادینه شود.

فرماندار امیدیه با بیان اینکه توسعه کتابخانه‌های عمومی و اعتلای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از اولویت‌های فرهنگی شهرستان امیدیه است، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید ایستگاه‌های مطالعه کوچکی را در سطح ادارات برای ساعات بیکاری کارمندان و همچنین مراجعه کنندگان ایجاد کنند تا بتوان در فرصت‌های کوتاه نیز فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را گسترش داد.

وی اضافه کرد: ترویج این فرهنگ به مراتب، پیشرفت دیگر بخش‌های فرهنگی و اجتماعی را رقم می‌زند و این مهم به شکوفایی استعدادهای نسل جوان کمک شایان توجهی می‌کند.

لامی‌زاده در پایان با تقدیر از تعامل مطلوب دستگاه‌های اجرایی شهرستان اظهار کرد: امیدواریم با تحقق این ایستگاه‌های مطالعه بتوان گامی مؤثر در گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در شهرستان برداشت.