انجام اقدامات عمرانی در روستاهای هندیجان

خورنا وهاب شیرعلی : بهنام خضعلی در آئین افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های دهه فجر شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت اظهار کرد: در راستای توسعه و عمران و آبادانی روستاها که یکی از اهداف اصلی و مهم انقلاب به‌شمار می‌رود این بخشداری در روستاهای حوزه بخش مرکزی اقدام به انجام برنامه‌های متعدد عمرانی کرده است.
وی افزود: در همین راستا عملیات بهسازی و جدول کاری معابر روستای چم‌کنار با اعتباری بالغ بر ۲۰۵ میلیون تومان توسط پیمانکار در حال انجام است.
بخشدار مرکزی هندیجان، هدف از این خدمات را کم کردن فاصله‌ها بین شهر و روستا دانست و گفت: رساندن امکانات و خدمات به روستاها از اهداف عمده این بخشداری است.
خضعلی خاطرنشان کرد: باید با اجرای این پروژه‌ها، در این نظام الهی و با این انقلاب عظیم اسلامی که در آن یکی از اهداف مهم و اصلی امام خمینی(ره) محرومیت‌زدایی از چهره روستاها بود بتوانیم روستائیان را از نعمت‌های بزرگ انقلاب برخوردار سازیم.
وی در پایان عنوان کرد: همچنین در اجرای طرح محرومیت‌زدایی کار مسقف کردن و دیوارکشی تاسیسات آب روستای چم‌کنار با همکاری بخشداری مرکزی و ناحیه مقاومت بسیج در حال انجام است.