اعزام ۴۰۰ دانش‌آموز هندیجانی به مناطق عملیاتی

خورنا وهاب شیرعلی : محمدرشید جعفری در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور که با حضور احمد جعفری‌نسب فرماندار، خضعلی بخشدار مرکزی و حیاتی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در یوم‌الله ۲۲ بهمن دومین کاروان راهیان نور شامل ۴۰۰ نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان‌های شهرستان با چندین دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.
وی اضافه کرد: این کاروان از مناطق جنگی شلمچه و هویزه و منطقه عملیاتی والفجر هشت و دیگر مناطق بازدید به‌عمل خواهد آورد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان گفت: بیش از ۱۰ نفر از راویان شهرستان که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده و ۱۰ نفر از طلاب خواهر حوزه علمیه خواهران هندیجان و تعدادی از دبیران اداره آموزش و پرورش و تعدادی از نیروهای کادر ناحیه، این کاروان را همراهی خواهند کرد.
جعفری خاطرنشان کرد: ما باید جوان و نسل جدید انقلاب را با فداکاری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا سازیم زیرا اگر خون شهدا نبود امروز سرنوشت مملکت گونه دیگری رقم می‌خورد.
وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از ادارات و سازمان‌های شهرستان که در مرحله اول همکاری داشتند، خواست تا به طریق ممکن کاروان‌های راهیان نور را حمایت کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان تصریح کرد: مطمئنا جوانان با حضور در مناطق عملیاتی و مشاهده آن صحنه‌ها با جنگ و دفاع از ناموس و وطن آشنا شده که این امر، خود حرکت عظیم فرهنگی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *