عیادت وزیر بهداشت و استاندار از بیماران تنفسی در اهواز +عکس

خورنا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دوست مصمم است پدیده مخرب گرد و غبار خوزستان را در سریع ترین زمان ممکن شناسایی و نسبت به حل آن اقدام کند.

 

به گزارش خورنا به نقل از رهیاب نیوز سید حسن هاشمی سه شنبه شب هنگام بازدید از بیماران تنفسی بستری شده در اهواز در جمع خبرنگاران گفت: با وجود حجم بالای آلودگی ناشی از گرد و غبار در اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان، ولی باید عنوان کنم از خدمات ارائه شده به مردم از سوی دستگاه های متولی امر بهداشت و سلامت راضی هستم.۶۳۸۹۶_۶۳۵۵۹۲۱۸۹۲۶۸۶۸۸۷۵۰_s

او گفت: رئیس جمهور به من ماموریت داده است تا ضمن سفر به استان خوزستان از نزدیک مشکلات این ناشی از بروز این پدیده مخرب را بررسی کنم و گزارشی دقیق به هیئت دولت ارائه نمایم تا مبنای تصمیم گیری برای حل مشکل گرد و غبار باشد.

هاشمی ادامه داد: خوشبختانه مسئولان استانی تمام قد وارد موضوع شده اند. استاندار خوزستان هم تلاش فراوانی برای ورود دولت به موضوع پدیده گرد و غبار داشته است.

وی با تاکید بر حساسیت ویژه رئیس جمهور به پدیده گرد و غبار خوزستان گفت: به نظر می رسد در اولین نشست هیئت دولت، تصمیمات ویژه ای برای حل مشکل پدیده گرد و غبار خوزستان اتخاذ شود.